Meta нарощує просування Threads, намагаючись підвищити залученість свого конкурента Twitter/X. Маючи відповідні ресурси компанія просуває свій новий сервіс шляхом перехресного розміщення публікацій Threads у стрічках Facebook користувачів.
Це звичний крок для Meta, яка регулярно використовує Facebook для просування нових функцій, в тому числі й інших своїх застосунків, передає Engadget. Компанія давно вставляє ролики Instagram Reels у рекомендації у стрічці Facebook, а також дає змогу «бізнесам» у WhatsApp купувати рекламу, яка з’являється у стрічці Facebook. Але цього разу просування Threads у Facebook може торкнутися кожного, без зрозумілого способу від цього відмовитися.
Ми запустили оновлення, щоб полегшити людям перегляд свіжого контенту з Threads безпосередньо у Facebook та Instagram. Але ми прислухаємося до відгуків, оскільки ми продовжуємо працювати над цим.
— відповідь користувачеві Threads.
Meta is now using Facebook to boost Threads reach
This is a new “For you on Threads” feature showing at the top of the news feed pic.twitter.com/Sk6XK0ve9E
— Matt Navarra – Exiting X… Follow me on Threads (@MattNavarra) October 19, 2023
Meta почала тестувати просування постів у Threads в Instagram у серпні. Раніше компанія натякала, що одного дня використає свої більші соцмережі, щоб розкрутити Threads. Коли незабаром після запуску Threads досяг 100 млн підписників, Марк Цукерберг зауважив, що зростання відбулося коштом «переважно органічного попиту», і що компанія «ще навіть не ввімкнула багато промо-акцій». (Згодом цей пост було видалено).
Початкове вибухове зростання Threads виявилося нетривалим, і протягом наступних тижнів активність користувачів значно знизилася. Проте в останні тижні сервіс відчуває себе набагато жвавіше, а кількість завантажень знову почала зростати.
Вебверсія Threads вже працює – залишилось повернути користувачів
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: