
До річниці придбання Twitter Маск провів 45-хвилинну зустріч зі співробітниками, щоб поділитись своїм остаточним баченням соцмережі у статусі «програми для всього» — подібної до китайського WeChat, але «значно кращої».
Придбання Twitter та перетворення його на X стало доволі заплутаним процесом. Найбільші рекламодавці пішли з платформи, передплата X Premium не отримала достатньої уваги, бізнес так і не став прибутковим, а вартість самої компанії падає все більше.
Водночас сам Маск був доволі оптимістичним під час розмови зі співробітниками минулого тижня:
«Думаю, це найшвидший темп інновацій, можливо, для будь-якої інтернет-компанії».
Він вкотре наголосив на планах зробити X «програмою для всього» — певною мірою схожою на WeChat, але «значно кращою».
«Ви зможете здійснювати платежі, надсилати повідомлення, робити відеодзвінки, та все, що завгодно, з одного зручного місця. Те, чого нам не вистачало і те, що буде неймовірно корисним».
Нещодавно запущену функцію аудіо- та відеодзвінків Маск назвав «суперкрутою»:
«X матиме всі функції, які люди звикли отримувати від FaceTime або Signal».
А також зазначив, що на платформі покращили якість відео, і тепер будь-хто зможе завантажити на X цілий фільм:
«Вважав дуже круто, що Apple, наприклад, завантажила цілий епізод Silo, яке насправді є досить хорошим шоу. Мені сказали, що це була подія в соціальних мережах номер один, яку Apple взагалі робила за всю свою історію, і це дивно. Очевидно, що компанії повинні робити більше».
За словами Маска, інше оновлення — розподіл прибутку для творців — вже принесло користувачам понад $20 млн і в X очікують, що ця сума зросте. Як власне і кількість авторів на платформі — за останні 6 місяців їх побільшало в 10 разів.
Щодо запуску платежів, то компанія нині чекає на схвалення, яке може надійти «протягом наступних кількох місяців».
«Люди побачать, що це неймовірно круто — перейти від текстового коментаря чи відеокоментаря до прямих повідомлень, а потім до аудіо/відеодзвінка… і потім здійснювати платежі».
Маск також оголосив актуальну статистику щодо активності на платформі, або як він сказав дослівно «цифри-монстри»: пів мільярда користувачів щомісяця, пів мільярда публікацій на день, 100 мільярдів показів на день, приблизно 1 мільйон нових користувачів щодня і збільшення часу, проведеного у програмі.
«Ми добре просуваємося на цьому фронті».
X також вже запустив публікацію оголошень з вакансіями, яка за словами гендиректорки X Лінди Яккаріно, «дуже зацікавила» рекламодавців.
«LinkedIn запізнився для конкуренції», — додала Лінда.
Наступний крок, як не дивно, це формат X Dating — функція, яка додасть на платформу можливості сайтів для знайомств.
Попри звинувачення від ЄС в тому, що X пропускає багато дезінформації на платформу, Маск похизувався запуском функції Community Notes — замість того, щоб контент модерували спеціалісти, цим займаються вже самі користувачі, позначаючи дописи, які, на їхню думку, можуть містити шкідливу інформацію.
«Community Notes будуть єдиним найкращим джерелом правди в Інтернеті, і крапка».
Щодо програми Not a Bot, яка нині працює в тестовому режимі у Новій Зеландії та Філіппінах й стягує по долару на рік з кожного нового користувача — то за словами Маска, цілком можливо, що вона незабаром розшириться і на інші країни.
«Не розумію питання — як люди в бідних частинах світу зможуть собі це дозволити? Я кажу — вони якимось чином є в Інтернеті, у них є електронний пристрій, і долар на рік це всього 0,3 цента на день. Очевидно, це доступно кожному».
За словами Яккаріно, X на цей час працює над списком з близько 200 інноваційних продуктів.
Повну стенограму зустрічі можна переглянути на The Verge.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: