В ніч з 10 на 11 квітня «ПриватБанк» запланував проведення регламентних робіт із сервісом інтернет-банкінгу «Приват24». Всі роботи планувалося завершити до 8 години ранку 11 квітня. Однак у встановлений час сервіс так і не відновив роботу відповідним чином.
Більш того, навіть по обіді користувачі скаржаться, що все ще не можуть працювати з «Приват24». Вони не можуть пройти авторизацію та скаржаться на неможливість здійснити грошові перекази.
Шановний @privatbankua, регламентні роботи вже закінчились чи ще ні? Видає "сталася помилка" при спробі переказати гроші на картку. pic.twitter.com/o11f3VMTOe
— van Sobol (@Sob762) April 11, 2022
У відповідь на це «ПриватБанк» повідомляє, що виникла необхідність продовження регламентних робіт.
«Продовжуємо регламентні роботи з Приват24. На жаль, налаштування вимагає більшого часу, ніж ми планували на початку робіт. Перепрошуємо за незручності!», – йдеться в повідомленні «ПриватБанку».
https://www.facebook.com/privatbank/posts/5233695579984260
Наразі не повідомляється, коли відновиться повноцінна робота сервісу «Приват24».
Нещодавно “ПриватБанк” теж планував провести модернізацію сервісів “Приват24” за 10 годин, але процес розтягнувся на добу.
ОНОВЛЕНО: «ПриватБанк» повідомив, що повноцінна робота «Приват24» повинна відновитися до 6 ранку 12 квітня.
Продовжуємо регламентні роботи з Приват24.
На жаль, налаштування вимагає більше часу, ніж ми планували спочатку.
Штатний режим Приват24 повністю відновимо до 6 ранку 12 квітня.
Перепрошуємо з незручності!
— PrivatBank (@privatbankua) April 11, 2022
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: