Заголовки із новин, поширених в соцмережі, зникли лише на місяць — нині Маск анонсував їх повернення, але у новому форматі.
«У наступному випуску X накладатиме заголовок у верхній частині зображення картки URL-адреси», — написав Маск.
Конкретніших термінів розгортання він не надав, як і прикладів того, як виглядатиме ця «картка».
У серпні Ілон Маск анонсував «знищення» заголовків із дописів з URL-адресами в попередніх переглядах — для покращення естетики та боротьби з клікбейтом. Зрештою оновлення запустили у жовтні, але користувачі не надто позитивно сприйняли зміну — для того, щоб побачити заголовки доводилось переходити прямо на сайти.
Видавці тим часом почали писати заголовки на зображеннях і публікувати посилання окремо або додавати заголовок до зображення згенерованої картки попереднього перегляду.
X тим часом знову переживає бурхливі дні, оскільки великі рекламодавці, такі як IBM, Apple, Disney і Comcast, призупинили виплати на рекламу, після того, як їхні оголошення з’явились поряд з антисемітськими та пронацистськими дописами, а сам Маск написав кілька подібних суперечливих коментарів.
У вівторок із платформою припинила співпрацю 11:11 Media Періс Гілтон — лише через кілька тижнів після підписання угоди щодо розподілу доходів. Ілон Маск тим часом подав до суду на Media Matters зі звинуваченнями в наклепі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: