Новини Технології 13.05.2024 о 10:19 comment views icon

Vodafone Україна розробив власну версію ШІ для контакт-центрів — запуск запланований на 15 травня

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

За словами керівника департаменту цифрових рішень та платформ Vodafone Україна Сергія Бориславського розробка та підтримка власної ШІ-системи обійшлась компанії у «десятки мільйонів».

Запуск MVP (мінімально життєздатний продукт) запланований на 15 травня, повідомив Бориславський в інтерв’ю виданню dev.ua.

«Ми протестуємо його всередині компанії, на власних бізнес-процесах обслуговування клієнтів, старт MVP намічений 15 травня. В цей проєкт ми залучили наразі близько 30 людей».

Першочергово штучний інтелект використовуватимуть для покращення роботи контакт-центру Vodafone, де працюють сотні людей. Бориславський зазначив, що продукт ШІ в компанії розділений на кілька етапів і перший охоплює саме «голосову» роботу.

«Щодня співробітнику буде доступна інформація, наскільки він ефективно перформить, що йому треба змінити, як поміняти свій скрипт, де йому треба бути більш наполегливим у спілкуванні з клієнтом, або які слова використовувати для того, щоб його робота приносила більше цінності для нашої компанії та більше цінності для клієнта», — додає Сергій Бориславський.

Vodafone інвестував у проєкт власного ШІ «десятки мільйонів» — готові LLM (великі мовні моделі) компанія вирішила не використовувати, тож самостійно розробляла і навчала систему.

«Не називатиму точні цифри, але це десятки мільйонів, які ми вкладаємо, вже вклали і плануємо вкладати у цю історію. І вона складається з декількох частин. Перша — це побудова власної hardware-інфраструктури. Сервери, багато GPU, які коштують зараз мільйони, дістаються досить складно, але ми це вирішуємо. Друге — побудова софтової частини, для цього існує власна ІТ-компанія — IT SmartFlex, яка якраз і надає цю послугу для Vodafone Ukraine — побудову продукту комплексно».

Додатково Vodafone працює над проєктом власного чатбота, паралельно тестуючи опенсорс-модель Meta, а також розмірковує над запуском «цифрових двійників» для екранного обслуговування клієнтів.

Розділ Технології виходить за підтримки Favbet Tech

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: