Новини Авто 12.06.2024 о 16:53 comment views icon

ЄС вводить мито у 38% на китайські електромобілі — зі спецумовами для Tesla

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

ЄС вводить мито у 38% на китайські електромобілі — зі спецумовами для Tesla

Розділ Авто виходить за підтримки hotline.finance?

Оформлюй обов'язкову автоцивілку онлайн за 5 хвилин на hotline.finance. Бонус! Додай промокод ITC, щоб заощадити до 15%.

З наступного місяця китайські електричні авто, імпортовані в ЄС, отримають підвищену тарифікацію до 38,1% — додаткову до поточних 10%.

Водночас такі суворі тарифи застосовуватимуть не для всіх авто: за даними Carscoops, SAIC, власниця MG, отримає максимальний у 38,1%, тоді як транспортні засоби Geely отримають 20%, а електромобілі BYD — 17,4%.

Торік 1 з 5 проданих електромобілів в Європі був зробленим у Китаї — у 2024-му, за прогнозами, показники зростуть до 1 з 4.

ЄС вводить тариф у 38% на імпорт китайських електромобілів — зі спецумовами для Tesla
Експорт китайських авто зріс на понад 50% у 2023 році

Ті автовиробники, які не підпали під розслідування ЄС, отримають тариф до 21%, але зможуть запитати перевірку з надією отримати менші цифри. Також Єврокомісія передбачила особливий режим для Tesla, яка має гігафабрику в Шанхаї, і «може отримати індивідуально розраховану ставку мита після обґрунтованого запиту».

Нові тарифи будуть застосовуватися з 4 липня. Попередньо розслідування ЄС дійшло висновку, що ланцюжок ціноутворення акумуляторних електромобілів у Китаї «отримує вигоду від несправедливого субсидування», і заявили, що в їх інтересах запровадити «тимчасові компенсаційні мита» щодо BEV, імпортованих з країни.

Нагадаємо, кілька тижнів тому в США ввели ще жорсткіші тарифи на імпортовані китайські авто —  з підвищенням із 25% до 100%.

Експорт китайських авто до європейських країн протягом 2020 -2024 рр. Інфографіка: Reuters
Експорт китайських авто до європейських країн протягом 2020-2024 рр. Інфографіка: Reuters

Як зазначає Reuters, Міністерство торгівлі Китаю заявило, що уважно стежитиме за розвитком подій і вживатиме «всіх необхідних заходів для захисту законних прав китайських компаній». Пекін вже розпочав антидемпінгове розслідування щодо імпорту переважно французьких брендів; у квітні також був прийнятий закон, який має посилити здатність Китаю протидіяти митами США та ЄС.

Деякі експерти вважають, що негайний ефект від додаткових мит буде дуже незначним в економічному плані, оскільки ЄС вже імпортував близько 440 000 електромобілів з Китаю за 12 місяців (станом на кінець квітня) на суму 9 мільярдів євро.

Онлайн-курс "Excel для бізнесу" від Laba.
Разом з експертом із 13-річним досвідом фінансового моделювання, ви опануєте інструменти для автоматизації звітності та зможете мінімізувати рутинні завдання.
Детальніше про курс

«Однак антисубсидійні мита призначені для обмеження майбутнього зростання імпорту електромобілів, яке сталося в іншому випадку, а не для блокування поточної торгівлі», — сказав Ендрю Кеннінгем з Capital Economics.

Розділ Авто виходить за підтримки hotline.finance?

hotline.finance — український сервіс з онлайн-страхування, лідер своєї ніші. На сервісі можна самостійно за 5 хвилин оформити страхові продукти онлайн (автоцивілка, тур.страховка, мініКАСКО, страхування майна тощо) за найвигіднішими умовами на ринку. Для комфорту користувачів запущений застосунок для покупки та зберігання страховок.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: