YouTube продовжує нарощувати зусилля, щоб залучити більше користувачів до передплати Premium.
Слідом за запуском великого спливаючого вікна, яке виринає під час використання блокувальника реклами та обмежує перегляд відео на платформі, у попередження додали таймер зворотного відліку. Відтепер користувачі мають протягом 30-60 секунд визначитись – переглядати рекламу чи придбати передплату YouTube Premium.
Скриншот з оновленим Pop-Up розмістили на Reddit:
Кілька користувачів також підтвердили, що бачать попередження з таймером – скоріш за все YouTube тестую цю функцію з обмеженою кількістю облікових записів.
YouTube агресивно підштовхує користувачів до своєї преміальної пропозиції, яка повністю видаляє рекламу. У червні платформа обмежила кількість переглядів до трьох роликів для користувачів, які використовують блокувальник реклами, а на початку року запустила «покращену» роздільну здатність 1080p для платних користувачів.
Водночас багато людей в США відмовляються від Premium через зростання вартості послуги, де вона нині досягає $13,99 на місяць (в Україні – ₴99/місяць).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: