У розважальному контенті Prime Video вже з 2024 року транслюватиметься реклама.
Як повідомляє Deadline, на початку року її запустять для передплатників Prime у США, Великій Британії, Німеччині та Канаді, а згодом й у Франції, Італії, Іспанії, Мексиці та Австралії.
Уперше Amazon почала показувати рекламу у футбольних трансляціях у 2022 році — після отримання ексклюзивних прав на Thursday Night Football у рамках 11-річної угоди на суму $13,2 мільярда.
Наскільки великим стане рекламне навантаження для неспортивного контенту поки невідомо — Amazon каже, що реклама буде «обмеженою», і її буде «значно менше ніж на традиційному телебаченні чи в інших стримінгів».
Утім переглянути контент без реклами все-таки можна — за додаткові $2,99 на місяць (нинішня ціна — $14,99 на місяць). За словами Amazon, реклама дозволить компанії продовжувати інвестувати в контент і збільшувати ці інвестиції з часом.
Раніше тарифи з рекламою запустили Netflix і Disney+, і нині Apple TV+ залишається єдиною великою стримінговою платформою, яка використовує чисту модель передплати.
Торік Amazon заробила на рекламі $38 млрд і попри те, що вони становлять невелику частку від загального річного доходу в $502 мільярди — цей показник зростає щоквартально більш ніж на 20%.
Серед оригінальних шоу Prime Video: розкритикований та найдорожчий в історії серіал «Володар перснів: Персні влади», «Дивовижна місис Мейзел», «Хлопаки», «Джек Раян» та інші.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: