Новини Софт 28.03.2024 о 15:40 comment views icon

GPT Store «здувся»? У лютому на кастомізованих чатботів припадало 1,5% відвідувань вебсайту ChatGPT

author avatar

Катерина Даньшина

Авторка новин

Розділ Технології виходить за підтримки

OpenAI розраховувала, що персоналізовані чатботи прискорять її бізнес, однак останні дані свідчать про те, що ними мало хто цікавиться.

З листопада стартап, який створив ChatGPT, дозволив платним користувачам створювати власні версії чатботів — тоді як решта можуть ними скористатися через окремий онлайн-магазин, запущений у січні 2024-го. 

Згідно з аналізом Financial Times, деякі з найпопулярніших версій GPT служать для освітніх цілей, генерують зображення, прогнозують майбутні ціни на акції та допомагають «обманути» детектори плагіату, які використовуються в школах і університетах (ці інструменти переглянули принаймні 3 мільйони разів, попри те, що OpenAI забороняє додатки, які залучають або пропагують освітню нечесність).

GPT Store «здувся»? У лютому на кастомізованих чатботів припадало всього 1,5% відвідувань вебсайту ChatGPT

Так само є й інші чатботи, які порушують політику компанії в тому, що стосується надання фінансових, юридичних чи медичних порад, не перевірених кваліфікованими фахівцями.

Загалом бачення керівника OpenAI Сема Альтмана полягає в тому, щоб кастомізовані версії ChatGPT (чатбота, який має 100 мільйонів користувачів щотижня) прискорили бізнес і стали чимось на кшталт магазину програм Apple для iPhone. Він анонсував, що провідні творці GPT почнуть отримувати частину доходу від своїх програм пізніше цього року, прагнучи залучити більше розробників.

Водночас дані щодо популярності чатботів нині невтішні — статистика SimilarWeb показує, що GPT, створені передплатниками, становили лише 1,5% відвідувань вебсайту ChatGPT у лютому (хоча це обмежені показники, оскільки вони не включають перегляди у мобільному застосунку).

GPT Store «здувся»? У лютому на кастомізованих чатботів припадало всього 1,5% відвідувань вебсайту ChatGPT

OpenAI заявляла, що мільйони людей взаємодіяли з GPT з моменту запуску магазину. Деякі відомі компанії, зокрема додаток для походів AllTrails та система пошуку подорожей Kayak, створили власні версії. Canva також була однією з перших, хто запустив спеціалізований GPT, який набрав понад 4,4 мільйона переглядів.

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: