Абоненти lifecell, які є клієнтами monobank, тепер можуть налаштувати автоматичну оплату за тарифом через платіжний застосунок — у разі зміни тарифу чи його вартості сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично. Контролювати всі зміни можна безпосередньо через застосунок monobank у розділі «Мобільний зв’язок» → Автооплата lifecell.
Оновлено [15:03]: Як з’ясувалося, lifecell має бути встановлений як основний фінансовий номер в застосунку monobank, інакше послуга не з’явиться. Водночас у техпідтримці monobank нам повідомили, що вони вже займаються цим питанням і, можливо, незабаром опція стане доступною для всіх номерів.
Оновлено [14:05]: Виявилося, що послуга «Автооплата lifecell» відсутня в актуальній версії застосунку monobank (як на Android, так і на iOS), а за посиланням її активації видає помилку. Ми надіслали уточнювальні запити до lifecell та monobank і оновимо новину, як тільки з’ясуємо деталі.
На початку року lifecell першим серед мобільних операторів впровадив послугу «Автооплата» з банківської картки у застосунку «Мій lifecell» з можливістю підключення до 10 номерів. А зараз мобільний оператор масштабує її в межах розширення співпраці з monobank. Нагадаємо, співпраця між lifecell та monobank почалася у 2021 році із запуску дебютної послуги eSim, і відтоді поступово еволюціонує — не так давно з’явилась можливість переходу на eSIM зі збереженням номера.
Як працює автооплата за тариф lifecell в monobank
За один день до дати планового списання абонплати за пакет послугу після 20:00 з банківського рахунку monobank зніматиметься сума, що відповідає вартості тарифу та додаткової суми поповнення рахунку (за бажанням, якщо абонент її встановить). Наступна автоматична оплата відбудеться через чотири тижні або через 30 днів — згідно з умовами пакета послуг і без комісії. Коли абонент перезамовить пакет послуг раніше, дата наступної оплати автоматично оновиться й повторного зняття коштів не станеться.
Як увімкнути та чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
Ключові відмінності автооплати (від автопоповнення):
●Сума коштів резервується виключно на оплату тарифу і не може піти на інші
платежі.
● Списання коштів з картки відбувається за один день до оплати пакета послуг за
тарифом.
● Не потрібно змінювати налаштування автооплати при зміні тарифу чи його
вартості, а також при перезамовленні пакета послуг за тарифом.
Наразі увімкнути послугу автооплати тарифу можна двома способами: за цим посиланням активувати опцію у застосунку, або вручну за кілька кроків:
● Увійдіть в застосунок monobank.
● Перейдіть в розділ «Ще» і оберіть «Мобільний звʼязок».
● Оберіть «Підключити автооплату lifecell».
● Оберіть картку для здійснення автоматичної оплати. В цьому ж розділі можна і
відключити автооплату.
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: