Модер “зламав” режим приватності в Meta Ray-Ban і тепер продає на eBay окуляри, позбавлені індикатору запису.
На момент появи окулярів Ray-Ban від Meta люди цілком обґрунтовано переймались здатністю пристрою записувати те, що відбувається навколо у будь-який момент. Компанія спробувала розвіяти ці побоювання і додала до окулярів особливу функцію — “режим приватності”, який активує світлодіод на пристрої щоразу, коли користувач веде запис. Утім новий звіт показує, що режим можливо зламати й зробити цей світ “трохи зручнішим для збоченців”.


Автори сайту 404 Media натрапили на роботу “ентузіаста”, який модифікує окуляри Meta Ray-Ban для всіх охочих всього за $60. Реклама розміщена в його особистому YouTube, а послуги пропонуються на eBay. Журналісти придбали пару для особистого тестування і підтвердили — прихований запис цілком можливий, а модифікація ніяк не пошкодила пристрій ззовні.
“Якщо вже на те пішло, то робота виконана дуже якісно. Єдина ознака модифікації окулярів — зірвана пломба на коробці. В іншому, всі подушечки на дужках на місці, як і пластикова частина на “носі”, яку користувач має зняти перед тестуванням”.
У заяві виданню представник Meta зазначив, що “будь-які спроби деактивувати чи закрити індикатор запису порушують умови її використання”. І все. Звісно, це змусить людей передумати.
“Індикатор існує не просто так. Він інформує оточення, коли ви використовуєте окуляри для фото- чи відеознімання… Ми суттєво покращили захист приватності сторонніх осіб і зробили його більшим та помітним, поряд з новою функцією виявлення втручань”, — йдеться у розширеній заяві компанії.
Слід зазначити, що новий мод — не перша спроба приховати індикатор запису. На Amazon і досі доступний для придбання “економваріант”, набір з 12 наклейок для Meta Ray-Ban за $15.
Нагадаємо, що на початку вересня Meta презентувала Ray-Ban Meta 2 та Ray-Ban Display з проєкційним екраном. Хоча сама подія більше відзначилась технічними проблемами: початково Марк Цукерберг не зміг відповісти на дзвінок у WhatsApp через новий нейронний браслет, а згодом ШІ не зміг надати запрошеному кухарю-інфлюенсеру для демонстрації необхідні підказки. Зі слів головного технічного директора Meta Ендрю Босворта, організатори самі собі “влаштували DDoS-атаку”, випадково активувавши ШІ в кожних Meta Ray-Ban у будівлі.
Водій-читер зі Львову використав смарт-окуляри Meta Ray-Ban, щоб скласти іспит на права

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: