Microsoft і Sony витратили минулого тижня тисячі (або навіть сотні тисяч) доларів на рекламні кампанії на поверхні величезного сферичного дисплея Sphere у Лас-Вегасі. У четвер увечері Microsoft висвітлила «Сферу» своєю новою маркетинговою кампанією для Xbox, а лише через день Sony вибрала «Сферу» для демонстрації реклами «Людини-павука 2».
Обидві компанії, можливо, заплатили до $450 тис. за показ своїх рекламних кампаній на поверхні Sphere. Це свідчить із витоку інформації про ціни на креативні місця на атракціоні.
a better view of the Xbox Sphere takeover in Las Vegas and the 4K version here https://t.co/7ZDsb88hv4 pic.twitter.com/u6jAmviiBS
— Tom Warren (@tomwarren) October 23, 2023
Microsoft працювала з BCN Visuals над створенням візуалізації Xbox Sphere із повністю анаморфним 3D-білбордом. В результаті, в рамках нової маркетингової кампанії Microsoft для Xbox, із «Сфери» вилітали 3D-контролери Xbox. Microsoft також створила трейлер з живими акторами, який транслювався в четвер увечері в рамках Thursday Night Football і транслюватиметься у всьому світі у святкові дні. На день пізніше Sony демонструвала власний 90-секундний ролик про «Людину-павука 2», в якому Веном з’явився зі «Сфери».
Two Spideys have taken over @SphereVegas.
Marvel’s #SpiderMan2PS5 is out now on PS5. #BeGreaterTogether pic.twitter.com/dIrcr9LK4R
— PlayStation (@PlayStation) October 21, 2023
Нагадаємо, Sphere містить масивний сферичний LED дисплей. Конструкція включає 1,2 млн світлодіодних точок, має висоту 366 футів (близько 112 метрів) і площу 580 тис. квадратних футів (близько 53,9 тис. м2). Для створення величезного сферичного дисплея використовувалися круглі світлодіодні панелі. Вони розташовані на відстані 8 дюймів (близько 20 см) одна від одної й включають по 48 окремих світлодіодів, кожен з яких здатний відображати 256 млн відтінків кольорів.
Концерт U2 дав старт першому шоу Sphere – величезного сферичного LED дисплея заввишки 112 метрів
Джерело: The Verge
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: