
Генеральний директор Salesforce Марк Беніофф вважає, що штучний інтелект Copilot розчаровує і не приносить значної користі, тоді як сама Microsoft зробила «ведмежу послугу» індустрії ШІ з його випуском.
У подкасті Rapid Response з рекламною назвою «Salesforce може перемогти Microsoft у сфері штучного інтелекту» Беніофф прогнозує, що коли ажіотаж навколо Copilot зникне, база користувачів почне скорочуватися, аж доки компанія не відправить службу на кладовище.
«Коли я бачу, як Copilot продається нашим клієнтам, це розчаровує. Він не працює. Він кидає дані туди-сюди, він не приносить цінності. Copilot — це просто нова Microsoft Clippy».
Голова Salesforce зазначає, що «саме їхня компанія нині є, мабуть, найбільшим постачальником штучного інтелекту для підприємств у світі», який може виконувати «пару трильйонів транзакцій ШІ на тиждень». Нещодавно Salesforce презентувала власний інструмент Agentforce, призначений для створення індивідуальних агентів штучного інтелекту.
Microsoft розпочала активний рух до штучного інтелекту з інвестицій у розробника ChatGPT (за чутками фінансування сягало $10 млрд), тим самим забезпечивши собі ліцензії на використання мовної моделі GPT у продуктах.
Власного чатбота Copilot Microsoft анонсувала торік у березні (для сервісів Microsoft 365), тоді як наприкінці літа штучний інтелект з’явився у бета-версії Windows 11. Навесні 2024 року вийшли застосунки Copilot для iOS і Android (з підтримкою 37 мов, і української зокрема).
Джерело: Windows Central
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: