Electronic Arts всіма силами намагається підтримати серію шутерів від першої особи Battlefield. З цією метою вона перевела студію Criterion Games, розробника Need for Speed, зі свого спортивного підрозділу до EA Entertainment. Частина команди Criterion працюватиме з DICE, Ripple Effect та Ridgeline над іграми Battlefield, тоді як «основна група» продовжить роботу над Need for Speed.
Criterion вже має досвід роботи з Battlefield, адже протягом багатьох років працювала над транспортними засобами для цієї гри, передає Engadget. Тож студія логічно підходить для роботи над франшизою.
Досвід Criterion у розробці Battlefield, наші технології та створення захоплюючого ігрового процесу матимуть негайний позитивний вплив, оскільки ми продовжуємо працювати над Battlefield 2042 і продовжуємо пре-продакшн над пов’язаним всесвітом Battlefield,
— Вінс Зампелла, який очолює команди Apex Legends, Star Wars Jedi, Battlefield і Need for Speed.
Схоже EA потребує ще однієї дуже успішної франшизи, на яку вона може покластися в довгостроковій перспективі поряд з EA FC (колишня FIFA), Madden, Apex Legends і The Sims. І серед двох легендарних франшиз, у яких є потенціал для цього, Electronic Arts робить ставку на конкурента Call of Duty.
Вакансії
Senior Back End Engineer (Node) Go Interactive
Full Stack Developer (Next.js React Nest.js) Amofintech, Київ
Call of Duty Modern Warfare III: перший геймплей, скриншоти та деталі передзамовлення