
Rockstar серйозно намагається уникнути будь-яких витоків навколо GTA 6, реліз якої заплановано на 26 травня 2026 року.
Інформацію розкрив інсайдер Detective Seeds, який першим казав про імена двох головних героїв, Джейсона Дюваля та Люсії Камінос. Низка гучних витоків змушує компанію замислитися над нестандартним підходом до передрелізних оглядів. Ймовірно, рецензентам доведеться грати в GTA 6 не вдома.
“Доступ до огляду GTA 6 може вимагати, щоб рецензенти, такі як представники медіа та обрані контент-креатори, прибули до спеціально визначеного місця на кілька днів для ознайомлення з грою”, — написав він у X (Twitter).
За його словами, така схема покликана мінімізувати ризики витоків, які зазвичай трапляються під час розсилки рев’ю-кодів. Якщо це правда, Rockstar доведеться організувати все від обладнаних робочих станцій до контролю відеофайлів і монтажу роликів. Seeds додав, що отримав цю інформацію від співробітника видавця через LinkedIn-зв’язок, що виглядає нетипово навіть для гейм-індустрії:
“Ніколи б не подумав, що LinkedIn стане місцем, де дізнаємося щось нове про GTA 6”, — додає інсайдер.
Чи справді журналістів зберуть у “секретному центрі тестування”, поки що не підтверджено. Але якщо план реалізують, це буде перший подібний випадок у великих релізах — і цілком у дусі Rockstar, яка завжди робить все по-своєму. Логіка студії переплітається з тим, як їхній видавець навмисно уникає реклами, щоб “підігріти” інтерес.
Про сюжет GTA 6 відомо обмаль — здебільшого це чутки та витоки. Інсайдери припускали, що частина стане найдовшою у франшизі, а сюжет вперше завершиться за межами США. Навіть з офіційних трейлерів видно розмах світу і бажання показати сучасну культуру. Власне тому, як припускається, в GTA 6 з’являться аналоги Uber та OnlyFans.
Джерело: The Gamer
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: