Частка українців, які читають або переглядають новини постійно, знизилась за останній тиждень на користь контакту декілька або один раз на день. Про це свідчать дані нового дослідження Kantar Україна.
За даними другої хвилі дослідження, 58% читають і переглядають новини постійно (-13% за тиждень), 30% — декілька разів на день (+8% за тиждень), 11% — 1 раз на день (+6% за тиждень), ще 1% не стежать за новинами.
При цьому охоплення каналів-лідерів залишається майже без змін.

Найпопулярнішими є телеграм-канали ЗСУ, офіційних інституцій (57%), Єдиний ТБ марафон (51%), місцеві групи в месенджерах (Telegam, Viber) дому, населеного пункту (47%) та соціальні мережі (Facebook тощо) (47%).
37% отримують інформацію з новинних телеграм-каналів (Україна Оперативна, Ukraine now тощо), 28% — з сайтів новинних видань, 12% — з радіо.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: