Режим DLSS 3 для нових відеокарт NVIDIA може генерувати додаткові кадри. Про що компанія досі мовчала, так це про те, що генерація кадрів може бути відокремлена від DLSS і навіть працювати з апскейлерами конкурентів.
Команда Igor’s Lab проводила експерименти з грою Spider-Man Remastered. У процесі було помічено, що налаштування гри надають деякі дивні опції: увімкнути генерацію кадрів без увімкнення DLSS, а також можливість спільної роботи опції з AMD FSR та Intel XeSS.
Igor’s Lab звернулася до NVIDIA із запитанням, чи має так бути. У компанії підтвердили це та пояснили, що генерація кадрів працює окремо від апскейлінгу, але додали, що DLSS 3 оптимізовано для роботи з нею. Igor’s Lab протестувала генерацію кадрів без DLSS 3 на відеокарті RTX 4090.
Spider-Man Remastered з максимальними налаштуваннями якості була запущена в роздільній здатності 4K на системі з процесором Intel i9-12900K і RTX 4090 так досягнула розумних 125 кадрів на секунду. При включених DLSS, FSR або XeSS з їхнім налаштуванням на продуктивність гру було обмежено процесором приблизно до 135 кадрів на секунду.
А потім, із включеною генерацією кадрів, але без апскейлінгу, частота кадрів підскочила до 168 кадрів за секунду. І вона знову підскочила приблизно до 220 кадрів на секунду з увімкненими DLSS і FSR (на налаштуваннях продуктивності). XeSS трохи відстав, видаючи лише 204 кадри в секунду під час роботи в тандемі з генерацією кадрів.
Igor’s Lab також перевірила вплив генерації кадрів з іншими налаштуваннями якості DLSS, FSR та XeSS, і результат залишився незмінним. Генерація кадрів допомогла всім трьом досягти набагато вищої частоти кадрів, але DLSS і FSR значно перевершили XeSS, як це зазвичай відбувається на обладнанні, відмінному від Intel.
XeSS також щосили намагався відповідати візуальній якості DLSS і FSR.Різниця між DLSS та FSR була скоріше справою смаку. Більше різкості було у FSR, але DLSS давав менше артефактів. Режим XeSS був більш розмитим і мав деякі проблеми зі згладжуванням. Всі три інструменти працюють так само як і зазвичай, і обробляють фальшиві кадри як створені двигуном – режим, фактично, можна вибирати на власний смак і він коректно працюватиме.
За чутками, FSR 3 від AMD отримає алгоритм генерації кадрів, який працює аналогічно до реалізації NVIDIA і матиме набагато ширшу сумісність. Цікаво буде подивитися, чи працює це також з DLSS, XeSS і який з режимів дасть найкращі результати, коли наступного року з’явиться FSR 3.
Джерело: TechSpot
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: