
Dying Light: The Beast отримала геймплейний трейлер з ультражорстокістю — гравці просили “кривавого” Кайла Крейна, гравці отримали його.
The Beast повністю зосереджується на видовищних вбивствах. Відео демонструє десятки способів ламати, різати, спалювати й добивати заражених. Кожна атака перетворює бій на м’ясорубку — з реалістичними звуками, кров’ю й відчуттям прямого контролю над тілом ворога. Чимало способів вбити ворога завершується кадрами ніби з Mortal Combat.
Студія Techland називає так звану “первісну жорстокість” — не просто естетикою. Це частина сюжету: Кайл Крейн повертається після 13-річного полону й експериментів. Він змінився, став сильнішим і мстивішим. Його нові здібності живляться гнівом, і саме через жорстокі сутички він випускає цю лють.
Techland оновила систему пошкоджень — тепер вдвічі більше точок ураження, а всі удари максимально точно зчитуються (або так заявлено). Удари залишають шрами, вигини кісток і обгоріле м’ясо. Усі поранення адаптуються під тіло ворога. Добивання теж змінились — їх утричі більше, ніж раніше. І це не скрипти чи кат-сцени, а повноцінні бойові анімації, які враховують позицію ворога, зброю та ситуацію. Кожне добивання виглядає як окрема мініатюра: швидке, жорстоке і чітке.
Щоб досягти цього ефекту, художники Techland використовували галони фальшивої крові для референсів, синхронізували рани з моделями заражених і вручну налаштовували кожен тип ушкодження. Як зазначив головний художник персонажів Домінік Васєнько їм довелося зламати дуже багато манекенів і ляльок.
За словами розробників, усе це — не фінал. До релізу лишилося ще шість тижнів, і Techland обіцяє допрацювати гру, оскільки заради цього перенесла реліз. Гра, сюжет якої триватиме 20 годин, вийде 19 вересня на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series X|S.
Джерело: GameSpot
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: