Новини WTF 16.10.2024 о 11:17 comment views icon

Видавець Elden Ring запроторив 200 працівників у «кімнати вигнання», провокуючи до звільнення, — Bloomberg

author avatar

Катерина Даньшина

Авторка новин

Видавець Elden Ring запроторив 200 працівників у «кімнати вигнання», провокуючи до звільнення, — Bloomberg

За повідомленням Bloomberg, Bandai Namco (видавець Elden Ring та Dragon Ball) розмістив 200 співробітників у «кімнатах вигнання», тим самим провокуючи їх до звільнення за власним бажанням.

В японській мові термін «oidashi beya» (кімната вигнання), означає процес, коли співробітників розміщують по кабінетах (часто без вікон), змушуючи виконувати монотонну, непотрібну роботу або взагалі залишають без завдань — ці дії спрямовані на те, щоб змусити працівників усвідомити свою непродуктивність і звільнятися за власним бажанням, не порушуючи суворе трудове законодавство Японії.

Повідомляється, що близько сотні працівників видавця вже звільнилися.

Водночас в Bandai Namco заперечили використання «кімнат вигнання», наголосивши, що деяким працівникам «можливо доведеться зачекати, доки їх залучать у наступні проєкти».

«Наші рішення про скасування ігор ґрунтуються на всебічній оцінці ситуації. Деяким співробітникам, можливо, доведеться зачекати певний час, перш ніж їм призначатимуть наступний проєкт. В Bandai Namco не застосовується такий метод, як «oidashi beya», який створює тиск на людей для добровільного відходу».

Bandai Namco — один із найбільших видавців у галузі, який, як і інші ігрові компанії, переживає фінансові труднощі, попри випуск такого хіта як Elden Ring чи Dragon Ball: Sparking! ZERO, яка вийшла минулого тижня.

Нагадаємо, що на початку року Bandai Namco закрив мобільну гру Tales of the Rays і оголосив про свій намір скасувати популярний безплатний RPG-екшн Blue Protocol. Bloomberg також пише, що видавець або призупинив, або повністю скасував розробку кількох додаткових ігор, включно з тими, що базуються на аніме Naruto та One Piece, а також один таємничий проєкт, над яким працював з Nintendo.

Розробників Star Citizen змушують працювати без вихідних — компанія заробила на грі $700 млн


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: