Alphabet, материнська компанія Google, випустила фінансовий звіт за другий квартал 2023 року, проанонсувавши деякі плани інвестицій.
Дохід компанії склав 74,6 млрд доларів, що на 7% більше аналогічного показника минулого року. Заробіток від пошуковика зріс до 42,6 млрд, а реклама на відеоплатформі YouTube та підрозділ Google Cloud принесли 7,67 та 8,03 млрд доларі відповідно.
Динаміка зростання доходів Google Cloud
У компанії зараз є 6 продуктів, які обслуговують понад 2 млрд користувачів кожен. Зокрема в YouTube Shorts тепер така щомісячна аудиторія, це конкурентна перевага відносного нового сервісу над TikTok та Instagram Reels, передає TechCrunch. Shorts зріс від показника 1,5 млрд переглядів за місяць торік.
Порівняння виторгу YouTube та Netflix
Голова компанії Сундар Пічай підкреслив важливість генеративного штучного інтелекту для компанії та збільшення інвестицій в цей напрямок. ШІ-інструменти вже інтегровані в багато продуктів Google, як от Search (пошуковик) і Workspace. А чат-бот Google Bard запрацював і в Україні. ШІ-функції стануть частиною смартфонів Google Pixel та операційної системи Android, ці команди працюють разом для створення новітніх пристроїв.
Android 14 включатиме наші досягнення в генеративному штучному інтелекті для покращення персоналізації Android-смартфонів.
— заявив голова Google.
Facebook, YouTube та інші найбільші за щомісячною аудиторією соцмережі 2023 року — в одній картинці
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: