Компанія Electronic Arts запускає для своїх комп’ютерних ігор нову античит-систему на рівні ядра. EA AntiCheat (EAAC) вперше з’явиться у FIFA 23 цієї осені.
EAAC є спеціальною античитерською системою, створеною розробниками EA. Вона призначена для захисту ігор EA від несанкціонованого доступу та шахрайства. Компанія заявляє, що не додаватиме античит у кожну гру, а має намір розглядати її реалізацію в кожному конкретному випадку.
«Розробники читів для ПК все частіше переходять у ядро, тому нам потрібний захист на рівні ядра, щоб забезпечити чесну гру і боротися з розробниками читів для ПК на рівних», – пояснює старший директор з безпеки ігор та боротьби з читами в EA Еліз Мерфі.
Античит-системи на рівні ядра викликали критику з боку захисників конфіденційності та безпеки. Це пов’язано з тим, що драйвери, які використовуються цими системами, складні і працюють на такому високому рівні, що якщо виникають проблеми з безпекою, розробникам доводиться дуже швидко їх вирішувати.
EA заявляє, що захист на рівні ядра «абсолютно необхідний» для конкурентних ігор, таких як FIFA 23. Оскільки наявні чити працюють у просторі ядра, ігри, що працюють у звичайному режимі користувача, не можуть виявити, що відбувається порушення або шахрайство.
Античит-система EA працюватиме лише на рівні ядра і лише тоді, коли запущена гра із захистом EAAC. EA заявляє, що їхні античит-процеси відключаються, як тільки гра завершується, і античит буде обмежений тими даними, які вона збирає у системі.
«EAAC не збирає жодної інформації про вашу історію відвіданих сторінок, додатки, які не пов’язані з іграми EA, або про щось, що не має прямого відношення до захисту від шахрайства», – говорить Мерфі.
Нагадаємо, раніше Activision запустила античит Ricochet для Call of Duty: Vanguard і Warzone, який також має працювати на рівні ядра ОС.
Джерело: The Verge
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: