
Колишній керівник PlayStation Шон Лейден впевнений, що ціни на ігри постійно мають зростати — принаймні на $5 кожне покоління.
Екскерівник PS вважає, що індустрія тоді б краще адаптувалася до інфляції, а гравці менше обурювалися б різким стрибкам ціни (краще стабільно потрохи). Шон Лейден висловив думку після резонансної ситуації з Mario Kart World від Nintendo, яка стала першою грою за €80.
Індустрія десятиліттями тримала цінник у $60, потім — $70. Але з урахуванням інфляції, ціна мала б уже давно перетнути $100, якщо порівнювати з 1999 роком, каже Лейден. Саме тому поступове підвищення виглядало б логічнішим кроком.
«Напевно, кожне покоління повинне було б, наприклад, підняти ціни на програмне забезпечення на $5 і зробити це типовим: “Ну, кожне покоління це ще $5”, і ви б вже досягли $90», — сказав Лейден.
Під час своєї роботи в PlayStation він хотів реалізувати таку стратегію. За його підрахунками, якби індустрія підвищувала ціни на $5 щоразу з переходом на нове покоління консолей, то зараз би гравці вже звикли б до $90, а цінник у $80 не виглядав би як шок (?).
Тим часом нова ціна Mario Kart World викликала хвилю обурення в спільноті. Геймери масово заявляють, що не готові платити стільки за гру — навіть якщо йдеться про флагманську серію Nintendo. Багато хто також занепокоєний тим, що це може відкрити двері до нової норми, особливо перед релізом таких очікуваних блокбастерів, як GTA 6.
Особисто Лейден не бачить проблеми у величезній ціні на грі, а вважає, що проблемою є лише те, що вона різко стрибає. Тож його думка така: треба поступово привчати геймерів віддавати ще більше грошей студіям. Але тактика колишнього керівника PlayStation не збігається з Sony — компанія вирішила підвищити ціну на PS5 одразу на 25%. З такими цінами воно і не дивно, що користувачі дуже ностальгують за іграми дитинства.
Ігри Xbox вистрілили на PlayStation — Forza Horizon 5 та Indiana Jones очолили чарти PS Store
Джерело: Tech4Gamers
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: