Новини IT-бізнес 17.08.2023 о 15:24 comment views icon

«Ельдорадо» — все? Мережа скоротилася вдвічі і не розраховується з постачальниками

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

З початку повномасштабного російського вторгнення українська мережа магазинів електроніки «Ельдорадо» закрила кілька десятків магазинів. Якщо до початку війни налічувалось 129 магазинів «Ельдорадо» (станом на грудень 2021 року), то зараз залишилась приблизна половина від цієї кількості.

Під час війни частина магазинів була зруйнована росіянами. Вже за рік – наприкінці 2022 року – мережа «Ельдорадо» скоротилась приблизно на чотири десятки. Компанія намагалась відновлювати деякі з них або відкривати нові точки продажу, але мова йде про одиниці.

У 2023 році скорочення кількості магазинів продовжилося. Лише з початку літа компанія закрила близько 17 магазинів в різних містах. Показово, що магазини закривають у великих торгових центрах, як, наприклад, у Respublika Park, де великі флагманські точки часто генерують високі прибутки. Як результат, нині працюючими залишились приблизно 65 магазинів «Ельдорадо» ─ половина від довоєнного рівня.

Слід додати, що раніше стало відомо про скорочення в ІТ-команді «Ельдорадо». Хоча тоді у компанії говорили, що айтівців не звільняли, а відправили на простій і згодом повернуть до роботи. Проте зараз працівники вже шукають нову роботу.

Анонімні джерела в галузі стверджують, що проблеми у компанії почались на початку 2023 року, і вона стала продавати сильно менше своїх конкурентів, що також могло призвести до закриття магазинів. Ще однією можливою причиною спаду називають зміни умов постачальників. Тепер через ризики безпеки постачальники вимагають повну попередню оплату за товари. А у «Ельдорадо» могло не вистачити необхідного запасу ліквідності. Тому нові надходження товарів суттєво скоротились.

Слід зазначити, що в останні місяці магазини «Ельдорадо» дійсно виглядали незаповненими ─ на полицях стоять поодинокі екземпляри, як в часи дефіциту в СРСР. Онлайн-магазин «Ельдорадо» також суттєво поступається конкурентам в кількості наявних товарів. По деяким категоріям можна спостерігати 4-6-кратну різницю в опціях вибору.

Курс-професія "Дизайнер інтер'єрів" від Skvot.
Велика практична програма для всіх, хто хоче засвоїти професію дизайнера інтер'єрів і заробляти на реальних проєктах відразу після курсу. Досвідом та інсайтами діляться одразу три лектори.
Програма курсу

Ще один з учасників ринку стверджує, що у «Ельдорадо» традиційно була одна з найменших ефективностей на ринку порівняно з іншими гравцями. Після початку війни, коли продажі впали на третину, компанія стала збитковою. Це призвело до появи боргів перед постачальниками та контрагентами.

На додачу, «Ельдорадо» має великі кредити в банках, які перевищують $100 млн. До того ж, у кінцевого бенефіціара «Ельдорадо» Віктора Поліщука вистачає проблем і з іншими його активами, що також впливає на бізнес.

Отже, коли постачальники не дають товар під реалізацію, а компанія через борги не може здійснювати попередні оплати у великих розмірах, товару в торговельних точках не вистачає. Тому немає сенсу утримувати велику мережу напівпорожніх магазинів.

Джерело: AIN


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: