Автомобільні бренди Porsche і Tesla продовжують боротися за звання найшвидшого серійного електромобіля, використовуючи як ринг Нюрбургрінг, а як своїх найсильніших бійців – спортивні седани Taycan і Model S.
Цього разу черга хвалитися результатами на 20,8-кілометровій трасі дійшла до Porsche. Бренд показав результат 7 хвилин 33 секунди (7:33.350) за допомогою моделі Taycan Turbo S з новим пакетом Performance kit та системою Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Торік Tesla Model S Plaid показала на цій версії траси результат на дві секунди повільніше (7:35.579).
Модель отримала 21-дюймові колісні диски RS-Spyder та гуму Pirelli P Zero Corsa, а оновлена система Porsche 4D Chassis Control аналізує та синхронізує роботу всіх елементів підвіски у режимі реального часу.
Показово, що такий же електромобіль Porsche Taycan Turbo S може купити будь-який охочий вже цього року, це не специфічні покращення для взяття рекордів, а серійна модель у топовій версії. Його потужність складає 460 кВ/625 л.с., а запас ходу – 440-468 км.
Джерело: Porsche
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: