Близько чотирьох років тому Google представила кроссплатформене середовище розробки Flutter. З її допомогою розробники могли створювати програми для різних платформ, включаючи Android, iOS, Linux, Windows, MacOS і навіть для інтернету. Хоча створення програм для Windows отримало стабільну підтримку ще в лютому, і macOS, і Linux все ще перебували на стадії бета-тестування. Однак у рамках проведення конференції Google I/O була представлена версія Flutter 3 зі стабільною підтримкою створення програм для macOS та Linux.
Міжплатформова підтримка обох цих платформ передбачає не тільки можливість запуску програм, але й відповідність їх специфіці, включаючи підтримку певних функцій, які можуть бути унікальними. У зв’язку з цим наголошується на співпраці з Canonical (видавець Ubuntu) з метою «запропонувати високоінтегрований, найкращий у своєму класі варіант для розробки». У разі macOS реалізована підтримка Universal Binary, що дозволяє запускати програми на апаратних платформах Intel та Apple Silicon.
Також у Flutter 3 покращено інтеграцію платформи Google Firebase. Зокрема, доопрацьовано документацію, інструменти, додано нові віджети та ін. Оновлений плагін Crashlytics допомагає розробникам відстежувати фатальні помилки серед користувачів у режимі реального часу. Тепер його простіше встановлювати та налаштовувати.
Черговим покращенням Flutter 3 є підтримка власної мови дизайну Material Design 3, що з’явився в рамках Android 12. І ще одним важливим нововведенням є нативна підтримка Apple Silicon – як для розробки, так і для скомпільованого виведення.
Джерело: xda-developers
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: