На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
Асистент, який нещодавно з’явився в GPT Store, візуалізує та презентує продукти Ikea, аби ви могли створити план покупок перед відвідуванням магазину чи замовити доставку.
В Ingka Group (найбільший власник франшизи Ikea) кажуть, що ШІ-помічник є частиною серії експериментів, які компанія проводить, аби доєднатися до «еволюції штучного інтелекту і сформувати відповідну стратегію».
Водночас Емілія Девід із The Verge, яка випробувала чатбот, зазначає, що він часто працює повільно чи надає неправильні результати — і в деяких випадках легше одразу перейти на сайт Ikea для вибору. Однак за відсутності консультанта поряд з вами в магазині, можна використати Ikea GPT для того, щоб дізнатись більше інформації про товар.
Наразі помічник доступний лише для власників ChatGPT Plus у США, але незабаром Ingka Group планує розширити доступ до інших регіонів
Раніше в Ikea вже експериментували з розумними технологіями — наприклад у 2022-му магазин запустив функцію віртуального дизайну будинку у застосунку Ikea Kreativ.
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: