Перехід Ліонеля Мессі в американську лігу МЛС став подією світового футболу, не менший ажіотаж аргентинський чемпіон світу та володар рекордних 7-ми «Золотих м‘ячів» створює в США.
Від цього виграє як сама ліга, так і стримінговий сервіс MLS на Apple TV+, які дуже вчасно почали транслювати футбол Сполучених Штатів за участю канадських команд. Тривалість контракту — 10 років, передає The Verge.
Apple ще не публікувало офіційних цифр перегляду, але прозвучала заява, що «в тиждень від 19 по 26 липня відбулися 3 найпопулярніші за переглядами матчі за всю історію MLS Season Pass, із глядачами в 100 країнах по всьому світу.»
Ми не знаємо які саме напевно, але в цей період Ліонель зіграв свої перші два матчі за «Інтер» Маямі, клуб Девіда Бекхема. Щоб конкретніше оцінити вплив Мессі на МЛС — розглянемо YouTube-канал ліги.
Найпопулярніше відео — гол на останніх секундах дебюту за Маямі, що висить на головній офіційного канала. Зібрав понад 4 млн переглядів, огляд матчу загалом — 2,5 млн.
Огляд другого поєдинку проти «Атланта Юнайтед», де Ліонель забив двічі та віддав гольову передачу. Менш ніж за 2 доби відео назбирало 200 тис. переглядів.
Це фантастичні цифри для МЛС, стандартні огляди матчів та й інші відео збирають десятки тисяч переглядів, не більше 50-60 тис.
У окремо створеному для Ліонеля розділі переглядів як мінімум вдесятеро більше середнього по лізі. А пов’язані з дебютом огляди — мільйонники.
Матчі Мессі залучають не тільки глядачів з інших країн, вони приводять знаменитостей, як-от Леброн Джеймс та Кім Кардаш’ян. Це забезпечить буст популярності МЛС й у межах США, що дасть змогу стати на рівень до інших відомих абревіатур: НФЛ, НБА, НХЛ, та бейсбольної МЛБ, забезпечивши глядачами сервіс Apple може й на десятиріччя вперед.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: