Компанія Марка Цукерберга повертається до Китаю — щоправда, не з соцмережами.
За даними The Wall Street Journal, Meta уклала угоду з китайським конгломератом Tencent, який стане ексклюзивним продавцем нової та дешевшої версії гарнітури віртуальної реальності наприкінці 2024 року.
Meta планує використовувати дешевші лінзи, ніж ті, які були раніше у Quest 3, і саме на неї припадатиме левова частка продажів.
Угода була укладена після майже року переговорів між технологічними гігантами та через 14 років після того, як Китай заблокував Facebook після протестів у 2009 році, які спалахнули в провінції Сіньцзян, Урумчі, після смерті фабричного працівника-уйгура та бездіяльності уряду.
Пекін заборонив основним американським технологічним компаніям вести бізнес у країні та запустив систему фільтрації вмісту Інтернету «Золотий щит». Єдиний виняток — Apple, яка давно залежить від Китаю у виробництві своїх iPhone, iPad, AirPods і Mac, і особливо покладається на тайванську компанію з виробництва електроніки Foxconn. Фактично, у другому кварталі цього року в Китаї було продано більше iPhone, ніж у США.
Meta водночас все ще отримує гроші з Китаю через рекламу у Facebook та Instagram, яку вона продає китайським компаніям. Під час звіту про доходи фінансовий директор Сюзан Лі розповіла інвесторам, що ігровий і комерційний сегменти «виграли від великих витрат серед рекламодавців у Китаї» і що їхні витрати «прискорилися» у третьому кварталі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: