Новини Новини 19.05.2022 о 08:56 comment views icon

Sony в 2022 році робить ставку на метавсесвіт, штучний інтелект та електромобілі

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg

Максим Григор'єв

Автор новин

Sony заявила, що планує вивчити можливості метавсесвіту та штучного інтелекту в рамках своєї стратегії подальшого зростання. Про це компанія повідомила у презентації свого нового стратегічного плану на 2022 фінансовий рік, який розпочався 1 квітня і триватиме до березня 2023 року.

Метавсесвіт «сформує основу для розважальних заходів у майбутньому», — йдеться в заяві Sony, яка пояснює, що вона прагнутиме вивчити її потенційне використання у своєму і без того сильному бізнесі відеоігор, живих музичних виступах та спортивних заходах.

Компанія вже заявила, що спільно з LEGO виділять $2 млрд на створення метавсесвіту Epic Games.

Ще одним напрямком діяльності, у якому Sony вирішила зайнятися, є автомобільна промисловість.

Sony, яка оголосила в січні минулого року, що створить новий бізнес-підрозділ з виробництва електромобілів, вивчаючи можливість комерціалізації своїх прототипів, заявила, що зараз веде переговори з Honda Motor про початок продажів автомобілів, розроблених у рамках її альянсу, з 2025 року.

На додаток до свого занурення у нові сектори, японська компанія заявила, що продовжить удосконалювати сектор відеоігор, музики та кіно, який постійно зростає з 2013 року.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Hillel IT School.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

У 2021 фінансовому році, який закінчився 31 березня, продаж цих трьох сегментів вперше перевищив 50% продажів усієї групи, а операційний прибуток філій, як з’ясувалося, склав дві третини від загальної суми.

Sony витратила понад 1 трлн єн ($7,7 млрд) на інвестиції для зміцнення своєї стратегії продажів інтелектуальної власності та прямих продажів споживачеві в цих секторах, і вона сподівається зберегти цей напрямок.

У своєму бізнесі відеоігор, що має найбільшу вагу, японська компанія продовжить інвестувати у свою інтелектуальну власність та зміцнить свою групу студій розробки PlayStation Studios, як це було з угодою про покупку у лютому американського Bungie.

Технологічна компанія очікує, що цей бізнес зростатиме переважно завдяки продажам консолі PlayStation 5 (PS5), обсяг продажів якої у 2022 році перевищить 18 мільйонів одиниць.

Вона також намагатиметься збільшити кількість своїх користувачів. Маючи понад 100 мільйонів активних облікових записів станом на березень 2022 року, Sony має намір розширити їх шляхом нових ініціатив та своїх реструктурованих «онлайн-підписок», продаж яких до внесення змін минулого року склали 1,8 трильйона єн ($14 млрд).

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: