Новини Ігри 18.10.2023 о 16:05 comment views icon

«Steam не повинен бути платним» ─ Valve не продає рекламні місця в магазині, щоб залишалося місце для несподіваних хітів

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Нещодавно на каналі Steamworks Development з’явилося відео, яке пояснює деякі тонкощі того, як ігри перетворюються на несподівані хіти. У цьому ролику також було озвучено деякі цікаві факти про роботу магазину Steam.

Так, Ерік Петерсон із бізнес-команди Steam розповів, чому у Steam немає реклами ігор:

«Ми не думаємо, що Steam має бути платним. Відсутність продажу реклами зрівнює правила гри та робить рекомендації кращими для гравців».

І завдяки такому підходу у всіх ігор є шанси бути поміченими, а не лише у проєктів з великими бюджетами на рекламу та маркетинг. На платформі використовуються два способи привернення уваги до ігор: алгоритмічна видимість та демонстрація на підставі підбору кураторів. В обох випадках акцент робиться на інтересах гравців.

Алгоритмічні рекомендації працюють у розділі «Лідери продажів», який «заснований на загальному доході за останні 24 години». Також є більш персональні алгоритмічні рекомендації на основі інтересів користувачів, такі як Featured & Recommended і Discover Queue. Щоденні пропозиції, пропозиції в середині тижня і пропозиції вихідного дня є елементами рекомендацій, що куруються. Щоб потрапити в них, потрібно «увійти до кількох сотень ігор, що найбільше продаються на Steam».

«Коли група гравців витрачає час і гроші на вашу гру, це дійсно сильний сигнал для Steam, що вона може бути цікава й іншим гравцям… це може статися будь-якої миті протягом життєвого циклу вашої гри», ─ говорить Ерік Петерсон.

Джерело: pcgamer


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: