Новини Авто 17.10.2025 comment views icon

Tesla повернула режим Mad Max у FSD: автопілот ігнорує обмеження швидкості

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Tesla повернула режим Mad Max у FSD: автопілот ігнорує обмеження швидкості

Tesla знову активувала свій скандальний режим Mad Max у системі Full Self-Driving (Supervised). І це попри те, що компанія перебуває під пильною увагою регуляторів і стикається з низкою судових позовів через аварії, пов’язані з її автопілотом. Цей режим дозволяє автомобілю ігнорувати обмеження швидкості та частіше змінювати смугу руху, чим уже викликав хвилю критики.

Минулого тижня Tesla випустила оновлення FSD v14, перше велике оновлення за рік. У ньому з’явився новий режим Sloth (Лінивець), який навпаки поводиться дуже обережно, знижуючи швидкість і мінімізуючи маневри.

Та вже за кілька днів Tesla випустила версію FSD v14.1.2, яка додає протилежний за характером режим — Mad Max. У примітках до оновлення зазначено:

“Впроваджено новий профіль швидкості MAD MAX, який забезпечує вищу швидкість і частіші перестроювання на відміну від режиму HURRY”.

Назва, запозичена з культового постапокаліптичного фільму “Шалений Макс“, не випадкова: вона відображає агресивний стиль водіння, який Tesla колись уже тестувала.

Режим Mad Max уперше з’явився ще у 2018 році в межах системи Tesla Autopilot, яка згодом еволюціонувала у FSD. Тоді Ілон Маск описував його як режим підвищеної агресивності при зміні смуг руху, зокрема в складних міських умовах — як-от у Лос-Анджелесі.

Сьогодні Tesla позиціонує Mad Max подібним чином, але з більшим акцентом на динаміку та маневровість. Уже через добу після виходу оновлення користувачі помітили, що автомобілі в цьому режимі проїжджають стоп-знаки без повної зупинки й перевищують швидкість більш ніж на 24 км/год (15 миль/год).

Останні роки Tesla активно просуває свою систему Full Self-Driving (FSD) — комплекс допоміжних функцій для водія, який офіційно залишається системою рівня 2 за міжнародною класифікацією автономності. Тобто водій повинен постійно контролювати дорогу та тримати руки на кермі.

Попри це, компанія неодноразово заявляла, що система “ось-ось” стане повністю автономною — рівня 4, і робила такі обіцянки щороку вже протягом семи років. На цьому тлі Департамент автотранспорту Каліфорнії та Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США ведуть кілька розслідувань щодо того, наскільки безпечним є FSD.

Tesla водночас залучена до кількох позовів про неправомірну смерть після аварій, у яких водії покладалися на автопілот. Попри ці обставини, компанія продовжує розвивати систему, додаючи режими, які лише підсилюють дискусію щодо безпеки.

Джерело: electrek

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: