Новини Софт 23.01.2023 о 13:31 comment views icon

Twitter перестане примусово відкривати алгоритмічну стрічку «Для вас» та запустить дорожчу передплату без реклами

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Наступне оновлення Twitter має зробити менш наполегливим використання алгоритмічної стрічки «Для вас». Про це повідомив Ілон Маск.

Повідомляється, що застосунок «перестане перемикати вас назад на рекомендовані твіти» і буде запам’ятовувати, який розділ користувач переглядав останнім: «Для вас» (рекомендований), «Стрічка підписок» або створений користувачем список.

До минулого місяця у Twitter була кнопка, яка дозволяла вказати, яку версію стрічки користувач хочете використати. Ця опція зникла, коли компанія впровадила оновлений інтерфейс, що дозволяє перемикатися між двома часовими стрічками. При цьому застосунок за замовчуванням відкривалася на алгоритмічній стрічці.

Маск також каже, що надалі користувачі отримають можливість упорядковувати верхню панель, створюючи власний порядок вкладок «Для вас», «Стрічка підписок» та інших списків, що закріплені.

Онлайн-курс "Computer Vision" від robot_dreams.
Застосовуйте Machine Learning / Deep Learning та вчіть нейронні мережі розпізнавати об’єкти на відео. Отримайте необхідні компетенції Computer Vision Engineer.
Дізнатись більше про курс

Додатково Ілон Маск написав, що Twitter запустить нову «дорожчу» передплату Blue, яка дозволить працювати з платформою без перегляду реклами. Поточна передплата Twitter Blue за $7,99 на місяць обіцяє на 50% менше реклами в порівнянні з тією кількістю, яку бачать звичайні «неперевірені люди», хоча ця функція ще не реалізована.

Онлайн-курс "Computer Vision" від robot_dreams.
Застосовуйте Machine Learning / Deep Learning та вчіть нейронні мережі розпізнавати об’єкти на відео. Отримайте необхідні компетенції Computer Vision Engineer.
Дізнатись більше про курс

Дорожча підписка без реклами може стати відповіддю Twitter на розчаровуючу кількість передплатників Blue та 40-відсоткове зниження доходів від реклами на платформі. На додаток до нового тарифу, Маск каже, що Twitter також працює над тим, щоб зменшити частоту та розмір реклами у сервісі.

Поки що немає інформації про те, скільки може коштувати новий тарифний план підписки без реклами та коли він може бути запущений.

Джерело: The Verge 1, 2


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: