Вдень 12 травня, близько 13:30, у роботі додатку інтернет-банкінгу «Приват24» стався невідомий збій. При спробі зайти в особистий кабінет з’являється повідомлення: «Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть операцію пізніше».
При цьому додаток «Приват24 для бізнесу» працює коректно.
Банк вже прокоментував ситуацію: «Наразі спостерігаються проблеми з входом «Приват24» — виправляємо, зачекайте трішки».
ОНОВЛЕНО: о 14:30 «ПриватБанк» повідомив про відновлення роботи «Приват24».
23 квітня стався збій на каналах зв’язку «ПриватБанку». Це призвело до перебоїв у роботі сервісів, мережі банкоматів та оплат картками через торгові термінали.
«ПриватБанк» запустив пілотний проект емісії платіжних карток «Простір»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: