
На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
З 15 жовтня творці контенту зможуть завантажувати відео Shorts тривалістю до трьох хвилин. YouTube пояснює це рішення численними запитами користувачів.
Конкурент YouTube, платформа ТікТок, вже дає змогу публікувати відео тривалістю до 10 хвилин. Упродовж останніх років ТікТок поступово збільшував обмеження на тривалість роликів.
YouTube також представив функцію шаблонів, яка дасть змогу авторам використовувати формат інших Shorts. Творці зможуть синхронізувати свої кліпи з популярними звуками з інших відео. Ця функція нагадує аналогічну опцію в ТікТок, де користувачі можуть обирати готові відеостилі та адаптувати їх під свої потреби.
Компанія активно просуває Shorts як альтернативу ТікТок, додаючи схожі функції та інвестуючи кошти в заохочення творців створювати короткий контент. Водночас Ютуб визнає, що деякі користувачі віддають перевагу довшим відео, характерним для платформи. У зв’язку з цим компанія додала опцію «показувати менше Shorts», яка тимчасово зменшить кількість коротких відео у стрічці користувача.
Нагадаємо, нещодавно YouTube суттєво підвищив вартість своєї преміумпідписки. У Європі ціна YouTube Premium зросла на 50% (але в Україні поки без змін).
YouTube знайшов новий спосіб показувати рекламу — тепер і на паузі
Джерело: The Verge
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: