Новини Ігри 24.10.2025 comment views icon

Ютубер тестує AAA-ігри на Apple iPad Pro M5: Death Stranding у 1080p без масштабування та тротлингу

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Ютубер тестує AAA-ігри на Apple iPad Pro M5: Death Stranding у 1080p без масштабування та тротлингу

Автор YouTube-каналу MrMacRight протестував новий iPad Pro на чипі M5 у сучасних ААА-іграх — Resident Evil 4, Death Stranding, Assassin’s Creed Mirage, Hitman: World of Assassination и Divinity: Original Sin 2. Результати показали помітний приріст продуктивності й кращу термостабільність порівняно з торішнім iPad Pro на базі M4, хоча деякі ігри все ще потребують серйозного доопрацювання.

Apple нещодавно представила оновлений iPad Pro з процесором M5. Зовні він не відрізняється від моделі з M4, проте апаратна частина отримала вагомі зміни — передусім у швидкодії та енергоефективності. Саме це стало основою для нового тесту, який показує, що планшет поступово перетворюється на реальний мобільний ігровий пристрій.

Resident Evil 4

У першому випробуванні гра Resident Evil 4 запускалася в роздільній здатності 800×450 (масштабована) з апскейлом до 1600×900 пікселів, заблокованрю частотою 30 FPS і низькими графічними налаштуваннями через MetalFX.

На M5 гра працювала стабільно, хоч і спостерігалися короткі фризи під час компіляції шейдерів. Автор відзначив, що через фіксоване співвідношення сторін 16:9 і чорні смуги ігровий досвід на екрані iPad із форматом 4:3 трохи втрачає в зручності.

Ютубер тестує AAA-ігри на Apple iPad Pro M5: Death Stranding у 1080p без масштабування та тротлингу

Після редагування конфігураційних файлів блогеру вдалося розблокувати частоту 120 FPS, знизити роздільну здатність і виставити режим MetalFX Quality. У такому режимі iPad Pro M5 тримав частоту 50-60 FPS, тоді як пристрій з M4 падав до середини 40 FPS, а M1 ледве досягав 20 FPS.

У годинному стрес-тесті з ідентичними налаштуваннями планшет на базі M4 почав тротлити вже через 9 хвилин, тоді як модель з M5 витримала 17 хвилин без втрати продуктивності, зберігаючи перевагу у 15-20 FPS.

Death Stranding

Гра Death Stranding працювала у роздільній здатності 784×540 (вхідна) з апскейлом до 1567×1080 пікселів, низькими налаштуваннями якості графіки та частотою 30 FPS. Планшет з чипом M5 утримував стабільну частоту кадрів, проте зображення виглядало дещо розмитим, а на великому екрані iPad став помітний ефект шлейфу.

Після заміни конфігураційного файлу на версію з Mac гра запустилась нативно у 1080p із графікою Very High при тих самих 30 FPS, демонструючи, що потенціал у планшета набагато вищий, ніж дозволяє стандартна оптимізація.

Ютубер тестує AAA-ігри на Apple iPad Pro M5: Death Stranding у 1080p без масштабування та тротлингу

Коли блогер знизив графіку до Low і увімкнув MetalFX у режимі Temporal Balanced, iPad Pro M5 забезпечив плавний геймплей на частоті 60 FPS, тоді як пристрій з M4 відставав на 5-10 кадрів на секунду, а M1 значно поступався. У термотесті M5 знову показав кращу витривалість — тримав продуктивність без серйозного перегріву, тоді як M4 почав знижувати частоту вже через 15 хвилин.

Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage дозволяє виставити масштаб роздільної здатності до 100% і якість графіки до High, але частоту кадрів тут заблоковано на 30 FPS.

На iPad Pro з M5 гра виглядала добре, проте часті підгальмовування через шейдери робили процес неприємним. Гра відтворюється у роздільній здатності 2420×1362 пікселів, але внутрішньо рендериться лише у 1210×682 (50% від номінальної роздільної здатності), і це не можна змінити.

Ютубер тестує AAA-ігри на Apple iPad Pro M5: Death Stranding у 1080p без масштабування та тротлингу

Навіть при зниженні масштабування до 50% і подальшому апскейлі через MetalFX, затримки GPU залишалися близько 20 мс, що унеможливлює стабільні 60 FPS. У цьому плані між M4 і M5 майже немає різниці, окрім того, що M5 має на 5-10 мс кращі GPU-таймінги.

Планшет iPad Pro з M1 довелось запускати на значно нижчій роздільній здатності, аби зберегти частоту 30 FPS, проте якість зображення падала настільки, що досвід гри ставав сумнівним. За підсумками тесту MrMacRight підкреслив: Assassin’s Creed Mirage потребує серйозної оптимізації, аби повністю розкрити потенціал нових чипів Apple.

Тести MrMacRight показали, що iPad Pro M5 впевнено випереджає попередників у реальних ігрових сценаріях — і за швидкістю, і за стабільністю. Але поки розробники не навчаться повноцінно оптимізувати ігри під чипи Apple, навіть найпотужніший планшет залишатиметься “зіркою на папері”.

Джерело: notebookcheck

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: