Згідно з новим звітом Piper Sandler, 85% підлітків в США мають iPhone, і не збираються його міняти на інший бренд.
34% опитаних підлітків використовують Apple Watch — показники аналогічні звіту минулої осені. Водночас наміри придбати смартгодинник Apple у зумерів зросли — 13% планують купити пристрій протягом наступних 6 місяців.
Загалом лише 39,4% підлітків користуються смартгодинниками — тож Apple Watch тут має беззаперечне лідерство.
Найпопулярнішим музичним сервісом серед підлітків виявився Spotify — його використовують майже дві третини опитаних, тоді як лише 30% користуються Apple Music.
Сервіс Apple TV+ не має великого попиту серед підліткової аудиторії — менш як 5% опитаних дивляться його щодня. Для порівняння: Netflix обирають щодня 30% підлітків — і майже стільки ж використовують YouTube.
Apple Pay стала найпопулярнішою платіжною платформою у зумерів — за останній місяць нею користувалися 44%. Водночас для однорангових грошових переказів перевагу надають Cash і Venmo.
Piper Sandler опитала 6020 підлітків у 47 штатах США навесні 2024 року.
Домінування продуктів Apple серед підлітків — один з показників, на які орієнтується Міністерство юстиції США у своєму антимонопольному позові проти компанії. Юристи припускають, що популярність її продуктів спричиняє соціальні проблеми для підлітків і тиск, який змушує їх використовувати лише пристрої Apple.
Джерело: MacRumors
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: