Новости
Український освітній маркетплейс Preply залучив $35 млн інвестицій від Delivery Hero, Booking, Unity та ін.

Український освітній маркетплейс Preply залучив $35 млн інвестицій від Delivery Hero, Booking, Unity та ін.

Український освітній маркетплейс Preply залучив $35 млн інвестицій від Delivery Hero, Booking, Unity та ін.

Освітній проєкт Preply, заснований у 2013 році українською командою, залучив інвестиції обсягом $35 млн в рамках раунду B. Це перевищує суму всіх залучених компанією коштів починаючи з 2013 року.
Раунд було проведено спільно з Owl Ventures і Full In Partners за участю Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital і Evli Growth Partners, що інвестували раніше. Також в раунді взяли участь бізнес-ангели Ніклас Остберг, співзасновник і CEO Delivery Hero, Артур Костен, співзасновник Booking.com, Девід Хелгасон, співзасновник Unity Technologies, Пшемислав Гацек, співзасновник Grupa Pracuj.

Про запуск чергового раунду оголосили на піку активності Preply за кількістю наявних учнів і репетиторів. Розвиток компанії був обумовлений зростанням популярності онлайн-навчання через пандемію COVID-19. Ще одна причина популярності проєкту — те, як Preply організовує навчальний процес із застосуванням технологій на базі штучного інтелекту. Завдяки цій технології вдалося значно збільшити час, який учні проводять на платформі. Таким чином кількість уроків на одного учня зросла на 16%.

“Цей раунд став винятковим досягненням для нашої команди після всієї роботи, виконаної за останні роки. Залучені інвестиції допоможуть вирішити низку пріоритетних завдань, оскільки ми плануємо подвоїти штат співробітників у всіх регіонах. Ми додамо більше цінності для учнів і репетиторів, поліпшивши системи підтримки і збагативши аудиторію і навчальну програму, що вже довели свою цінність.

Також є великі плани щодо розвитку наших B2B проєктів, що, цілком можливо, принесуть більшу частину доходів компанії у найближчому майбутньому. Щойно ми закріпимо провідні позиції в Західній Європі і Північній Америці, почнемо диверсифікувати наші медіа- та маркетингові зусилля, щоб побудувати всесвітньо визнаний бренд. У планах — масштабування на нових перспективних ринках з метою формування майбутнього сфери ефективного навчання” – зазначив Кирило Бігай, CEO Preply.

Згідно з дослідженням Preply, найчастіше українці використовують сервіс для професійного зростання. Наприклад, щоб покращити англійську перед співбесідою або підготуватися до тестування. Студенти також покращують рівень мови для переїзду за кордон. Серед 68% українців на платформі найпопулярнішою мовою є англійська. Далі в рейтингу: німецька, іспанська, французька та польська мови.

За останній рік майже 35% від загальної кількості годин, проведених на платформі за вивченням української мови, припадає на США. За ними йдуть Велика Британія і Україна, на частку яких припадає ще 20%. Значна частка активності відзначається також на ринках DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Канади і Росії.

Український освітній маркетплейс Preply залучив $35 млн інвестицій від Delivery Hero, Booking, Unity та ін.

Зазначимо, що Preply — це освітня онлайн-платформа, що об’єднала понад 40 000 репетиторів, які викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу. За допомогою алгоритмів машинного навчання репетитори створюють індивідуальні плани уроків згідно з бюджетом учня, його розкладом і поточним рівнем знань. Проєкт був заснований у 2013 році українською командою в складі Кирила Бігая, Сергія Лук’янова і Дмитра Волошина. У офісах компанії в Києві та Барселоні працюють 250 співробітників 36 національностей.

Джерело: Preply


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: