У компанії Google є чимало різних інструментів та ініціатив, спрямованих на допомогу незалежним розробникам. Однією з таких ініціатив являється Google Play Indie Games Contest — це щорічний міжнародний конкурс незалежних розробників ігор. Його мета — допомогти талановитим, проте маловідомим, розробникам зробити собі ім’я та досягнути успіху в просуванні власних проектів. Цього року конкурс Google Play Indie Games Contest пройде вже втретє за історію.
Зауважимо, що в рамках Indie Games Showcase фактично відбудеться три конкурси: в Європі (українці також можуть брати участь), Південній Кореї та Японії. Охочі можуть подати заявки за спеціальною формою на сайті конкурсу (посилання ось тут), кінцевий термін подачі заявки – 6 травня.
Для того, щоб взяти участь у конкурсі, потрібно відповідати наступним умовам: бути повнолітнім (18 років і старше), знаходитись в одній із країн, що беруть участь в конкурсі, мати не більше 30 працівників повної зайнятості й, само головне, опублікували нову гру на Google Play після 1 січня 2018 року. Утім, якщо гра ще не готова, можна все одно зареєструватись для участі, надіславши приватну бета-версію, а гру опублікувати пізніше. Фіналістів оголосять в кінці травня, а сама фінальна частина конкурсу Google Play Indie Games Contest відбудеться 25 червня в галереї Саатчі в Лондоні
Що ж стосується найголовнішого — призів, то фіналісти (до 20 проектів) можуть розраховувати на наступні винагороди:
- Оплачена поїздка і проживання до фінального заходу для демонстрації гри.
- Просування в Google Play Store.
- Просування на маркетингових каналах Android та Google Play.
- Окремі консультації з командою Google Play.
- Обладнання Google.
- Один пристрій Google Home.
- Ваучер номіналом $150 для покупок в Unity Asset Store.
10 кращих крім вищепереліченого отримають ще один смартфон Google Pixel 3 замість Google Home. А ті, хто увійдуть до трійки найкращих, на додачу до всього отримають преміум розміщення гри в Play Store на тиждень, дві індивідуальні консультації з членами команди Google, ваучер на 100 тисяч євро від компанії Yellow Head, агентства з маркетингу продуктивності, який буде використовуватися для оплати маркетингової кампанії гри, ваучер номіналом $200 для покупок в Unity Asset Store і підписку pro Unity на 12 місяців.
Більше подробиць щодо умов та подарунків можна дізнатися на офіційному сайті конкурсу.
Джерело: Google Україна
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: