Виробник пам’яті Micron закриває бренд споживчоїї пам’яті Crucial після майже 30 років існування. Компанія переходить на DRAM та SSD для бізнесу, на тлі зростання потреб індустрії ШІ.
Micron оголосила про плани згортання свого споживчого бізнесу Crucial по всьому світу до кінця лютого 2026 року. Виробник продовжуватиме постачати товари Crucial через роздрібних продавців, інтернет-магазини та дистриб’юторів до кінця другого фінансового кварталу. Після цього компанія більше не постачатиме Crucial та зосередиться на корпоративному портфелі під брендом Micron.
Виробник відмовляється від свого споживчого бізнесу через перерозподіл виробничих потужностей 3D NAND та DRAM у бік твердотілих накопичувачів корпоративного класу, високошвидкісної пам’яті HBM для прискорювачів штучного інтелекту та модулів пам’яті серверного класу. Компанія продовжить виконувати гарантійні зобов’язання та надавати технічну підтримку для наявних продуктів Crucial. Споживачі, які вже мають модулі пам’яті, SSD або інші пристрої Crucial, продовжуватимуть отримувати довгострокове сервісне обслуговування.
“Зростання центрів обробки даних завдяки штучному інтелекту призвело до різкого зростання попиту на пам’ять та накопичувачі даних. Micron прийняла складне рішення вийти зі споживчого бізнесу Crucial, щоб покращити постачання та підтримку для наших більших, стратегічних клієнтів у сегментах, що швидко розвиваються. Завдяки спільноті споживачів бренд Crucial став синонімом технічного лідерства, якості та надійності передових продуктів пам’яті та накопичувачів. Ми хотіли б подякувати мільйонам наших клієнтів, сотням партнерів і всім членам команди Micron, які підтримували Crucial протягом останніх 29 років», — заявив Суміт Садана, виконавчий віцепрезидент та бізнес-директор Micron Technology.
Micron заснувала бренд Crucial у 1996 році, коли ринок обладнання для ентузіастів стрімко зростав. З часом Crucial досягла успіху у звичайних споживачів, серед яких торгова марка стала синонімом тих самих “технічного лідерства, якості та надійності”, про які каже Micron.
Поточна ринкова ситуація не сприяє користувацьким продуктам, тому замість скорочення свого портфоліо Crucial компанія вирішила повністю його згорнути, хоча без продажу бренд Crucial (принаймні поки що). Особливості бізнесу не дозволяють суттєво скоротити витрати на постачання зі зменшенням асортименту, тож повне згортання здається набагато вигіднішим.
Джерело: Tom’s Hardware

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: