
На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
Повністю безплатна пробна версія хмарного ігрового сервісу GeForce Now від Nvidia скоро перестане бути такою. З 28 лютого користувачі почнуть бачити рекламу.
Це стосується лише безплатного рівня — не Priority або Ultimate — і схоже, оголошення не будуть переривати ігровий процес.
Безкоштовні користувачі почнуть бачити до двох хвилин реклами під час очікування в черзі на початок ігрової сесії.
— прессекретар Nvidia Стефані Нго.
Наразі безплатний рівень часто передбачає очікування в черзі перед кожною годиною гри — тепер, буде ще й кілька рекламних роликів. Згідно зі словами представників Nvidia, реклама має допомогти оплатити безплатний рівень послуг, і що вони очікують, що ця зміна «з часом зменшить середній час очікування для безкоштовних користувачів».
Проблема з безплатним рівнем GeForce Now, на думку представника The Verge, ніколи не полягала в чергах, а скоріше в тому, що цей тариф не показує, на що дійсно здатний хмарний сервіс. Для цього потрібно спробувати GeForce Now Ultimate, який дає потужність RTX 4080, значно зменшену затримку і підтримку G-Sync. Наразі цей рівень коштує $20 на місяць, без пробної версії.
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: