Стратегія Netflix щодо обмеження спільного використання паролів виявилася результативною. Квартальний звіт компанії говорить про 5,89 млн нових передплатників замість прогнозованих 1,76 млн, у поточному кварталі очікується не менший приріст. Netflix планує забороняти безплатний шеринг у країнах, де це поки що не зроблено.
Для боротьби з обміном паролями Netflix використовує два методи: заборони та платний обмін. За даними компанії, друга опція зараз доступна у більш ніж 100 країнах, її вартість залежить від регіону (в Україні це €3 за кожного додаткового користувача). Відсоток відмов виявився низьким: ті, хто користувався чужими паролями, активно переходять на повну передплату. У країнах, що залишилися, таких як Індія, Індонезія, Кенія та Хорватія, платний обмін не впроваджуватимуть – Netflix вважає, що регіональні ціни в них і без цього досить низькі, щоб користувачі могли дозволити собі передплату.
Звіт торкнувся й страйку акторів: Netflix меншою мірою постраждав від нього та робить ставку на переговори з питання. Компанія знизила прогноз втрат від страйку на $1,5 млрд.
Загалом у Netflix 232,5 млн користувачів – на 8% більше, ніж рік тому. Кількість передплатників рекламного тарифу подвоїлася порівняно з першим кварталом. Це все ще небагато, але Netflix активно займається «переведенням» користувачів на перегляд реклами за допомогою скасування недорогого базового тарифу. Компанія офіційно підтвердила ліквідацію плану Base для нових користувачів у Канаді, США та Великій Британії.
Джерело: Engadget
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: