Новини Софт 19.10.2023 о 16:38 comment views icon

Google оновлює адресний рядок Chrome — автовиправлення помилок та пропозиції популярних сайтів (навіть не відвідуваних)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Браузер Google Chrome виправлятиме помилки в іменах сайту, які вводяться в рядку пошуку. Це має допомогти користувачам одразу досягати бажаних сайтів, замість зайвої навігації на сторінці пошукової видачі Google, як зараз відбувається, якщо ввести URL невірно.

Google Chrome
Google оновлює адресний рядок Chrome

Chrome тепер намагатиметься виправити помилки в URL-адресі, наприклад якщо ввести ninteendo.com, вискочать пропозиції автозаповнення з правильним написанням іменем сайту, передає The Verge. Автодоповнення в рядку пошуку має стати розумнішим, пропонуючи сайт  на основі ключових слів, а не здогадуватися, яку URL-адресу вводять (якщо ввести flights, Chrome може передбачити, що ви хочете перейти на Google Flights, тоді як раніше пропонувалися пошукові запити, що включають це слово. Обіцяють, що це працюватиме й із сайтами, які не належать Google). Chrome також зможе шукати у закладках і файлах користувача.

З точки зору Google це доволі дивно, бо це означатиме менший трафік на головному сайті Google з результатами пошуку. На одруківки припадає величезна кількість пошукових запитів. У минулому команда розробників Chrome відмовлялася від подібних функцій саме через те, що вони можуть зменшити кількість пошукових запитів Google.

Але зараз політика змінилася. По-перше, компанія втягнута в антимонопольний позов, який стверджує, що Google є монополістом у сфері пошуку і зловживає своєю владою коштом споживачів. По-друге, оскільки Google впроваджує штучний інтелект за допомогою Search Generative Experience, який, за словами генерального директора Сундара Пічаї, є майбутнім пошуку, кожен запит став буквально дорожчим для Google, оскільки йому доводиться звертатися до своїх великих мовних моделей, щоб отримати відповіді на запити.

Багато з цих навігаційних пошукових запитів все одно не містять реклами, тож Google, ймовірно, більше не проти направляти користувачів одразу на ті сайти, які їм потрібні та покращити користувацький досвід Chrome, який є складовою частиною успіху Google.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: