Новини Авто 26.10.2023 о 11:44 comment views icon

Концепти Tokyo Mobility Show — електрична реінкарнація Honda Prelude та «Бетмобіль» Nissan

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Концепти Tokyo Mobility Show — електрична реінкарнація Honda Prelude та «Бетмобіль» Nissan

Парад концепткарів Tokyo Mobility Show продовжується, після Lexus LF-ZC — електромобіля із 2026-го, виступили Honda з реінкарнацією класичної моделі Prelude та Nissan Hyper Force, який зразу охрестили «Бетмобілем».

Honda Prelude EV

Prelude — чотиримісне дводверне купе Honda, що вироблялося з 1978 по 2001 рік. Загалом було п’ять поколінь 826 тис. проданих автомобілів.

У «шостому» поколінні Prelude EV буде вже електричним, проте жодних подробиць про силову установку Honda не повідомила. Передня частина концепту тепер нагадує сучасний Honda Civic. Вікна затемнено, що ймовірно означає, що інтер’єр ще не оформлено.

Nissan Hyper Force

Суттєво більше візуального контенту надала Nissan. Це гіперкар з гострими лініями, спроєктований під двигун на 1000 кВт (1360 кінських сил). Також передбачається, що він матиме функції автономного водіння завдяки системі LIDAR і масиву датчиків, призначених для перегонів.

У Hyper Force два режими водіння, один з яких — R (Race, перегони), який занурює салон у червоне світло і пересуває приладову панель ближче до водійського сидіння. У режимі GT (Гранд Туризмо) всі екрани та панелі світяться синім трохи поодаль водійського сидіння. Nissan розробила панелі, кокпіт та графічні інтерфейси у співпраці з Polyphony Digital, розробником серії перегонових ігор Gran Turismo.

Англійська для початківців від Englishdom.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Nissan бачить Hyper Force як повністю електричний автомобіль, призначений для ентузіастів реальних перегонів, які є одночасно геймерами. Фактично, він має бути оснащений технологіями доповненої реальності (AR) та віртуальної реальності (VR), передає Engadget.

Ідея в тому, щоб під час стоянки (або заряджання) дати власникам змогу керувати своїм автомобілем за допомогою VR-шолома. А контролерами будуть кермо та педальний вузол Hyper Force. Як атракціон — яскраво, але навряд ходити пограти в машину буде зручніше, ніж встановити кокпіт вдома. Втім, для виїзного геймінга може й згодитися. Наприклад потренувати коло перед виходом на справжній Нюрбургринг.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: