Генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер офіційно підтвердив, що наступна ігрова консоль Xbox буде створена безпосередньо Microsoft, а не зовнішніми виробниками, як у випадку з портативною ROG Xbox Ally від ASUS. Про це він розповів у інтерв’ю японському виданню Famitsu, де також поділився баченням розвитку ігрової екосистеми Xbox.
Нагадаємо, ROG Xbox Ally — це портативний ПК на базі полегшеної версії Windows 11, який сумісний із Game Pass і Steam, але його створює компанія ASUS. Спенсер наголосив, що цей пристрій є “продуктом ASUS”, а не консоллю Microsoft. Водночас він уточнив, що новий пристрій, який Microsoft представить як власну розробку, стане справжнім наступником Xbox Series X|S.
Президентка Xbox Сара Бонд раніше описувала нове покоління Xbox як “дуже преміальне” і “висококласне” рішення. Проте донині точилися суперечки, чи це буде традиційна консоль, чи гібридний пристрій, схожий на OEM-моделі.
На Токійському ігровому шоу Спенсер підтвердив, що Microsoft не відмовляється від власного “заліза”, попри розширення в напрямку ПК та хмарних сервісів. Він підкреслив, що майбутня консоль отримає “оновлену платформу Xbox”, яка об’єднає екосистеми консолі, ПК та хмари в одну пристрої.
Phil Spencer says the hardware that Microsoft will announce as a first-party will be considered their "next console", but the ROG Xbox Ally is a sign of the Xbox platform's future!
"This product suggests how the Xbox software platform will evolve in the future, connecting all… pic.twitter.com/058eUgw2wf
— Genki✨ (@Genki_JPN) October 24, 2025
Це означає, що Microsoft прагне зробити геймінг універсальним — незалежно від того, чи користувач грає на консолі, ноутбуці або через хмарний стрімінг. Водночас Спенсер визнав, що у нової консолі, ймовірно, не буде ексклюзивних ігор, які змушували б гравців обирати саме Xbox.
За чутками, Microsoft розробляє нову консоль у співпраці з AMD. Її основою може стати чип Magnus APU — потенційно потужне рішення, яке поєднує CPU та GPU на одному кристалі. Інсайдер Moore’s Law is Dead стверджує, що над більшістю апаратних рішень працюють інженери AMD, тоді як Microsoft зосереджується на платформі та програмному забезпеченні.
Частина аналітиків вважає, що майбутній Xbox може стати чимось середнім між консоллю і повноцінним ігровим ПК — фактично комп’ютером із брендом Xbox і тісною інтеграцією Game Pass, Windows та Xbox Cloud Gaming.
Є побоювання, що такий підхід може зробити систему дорожчою, ніж Xbox Series X і навіть PlayStation 6, яка також перебуває в розробці.
Попри це, Філ Спенсер запевняє, що Microsoft не виходить із ринку консолей. Компанія, за його словами, прагне не відмовитися від “заліза”, а переосмислити його — зробити Xbox центром цілісної ігрової екосистеми, де користувач сам обирає платформу, але не втрачає доступу до контенту.
Джерело: notebookcheck

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: