
Porsche оновила свій перший електромобіль Taycan. Після фейсліфтінга автомобіль не тільки перетворився зовні, але також покращив показники місткості батареї, динаміки та можливості швидкої зарядки.
Новий Porsche Taycan 2025 року пропонується у двох варіантах кузова: спортивний седан і універсал Cross Turismo. Кожна версія доступна з чотирма варіантами трансмісії, а також із заднім та повним приводом. Ціна седана варіюється від $101395 до $210995, продажі цієї версії почнуться восени цього року. Модель Cross Turismo з’явиться у продажу пізніше цієї осені, починаючи з ціни $113095 і досягаючи $213695.
Taycan 2023 випускався з двома версіями акумуляторів: 79 кВтгод та 93 кВтгод. Для моделі 2025 року Porsche тепер також пропонує батарею місткістю 105 кВтгод в рамках пакета Performance Battery Plus. Porsche стверджує, що Taycan 2025 року стане одним з найбільш швидко заряджуваних електромобілів на дорозі ─ з нуля до 80% запас енергії відновлюється всього за 18 хвилин. Новий Taycan зможе заряджатися від зарядних станцій постійного струму напругою 800 В та потужністю до 320 кВт. Новий високопродуктивний акумулятор може підтримувати вищу швидкість заряджання довше, ніж раніше.
Загалом новий Taycan буде більш ефективним, ніж попередні моделі, завдяки ряду факторів:
- Нова вдосконалена трансмісія з новим двигуном задньої осі, потужність якого на 80 кВт вища, ніж у попередника
- Модифікований імпульсний інвертор із оптимізованим ПЗ
- Більш потужні батареї
- Переглянутий температурний менеджмент
- Тепловий насос нового покоління
- Змінена стратегія рекуперації та повного приводу.
У Porsche кажуть, що максимальна потужність рекуперації при гальмуванні з високих швидкостей збільшилася більш ніж на 30% ─ з 290 до 400 кВт. Крім того, всі версії оновленого Taycan у стандартній комплектації оснащуватимуться спеціально розробленими аеродинамічно оптимізованими 21-дюймовими колесами та шинами зі зниженим опором коченню.
Всі ці покращення та оптимізації дозволили скоротити час розгону Taycan від нуля до 60 миль на годину (96,6 км/год):
- Задньопривідна версія – 4,5 секунди (на 0,6 секунди краще, ніж раніше)
- Новий седан Taycan Turbo S – 2,3 секунди (на 0,3 секунди краще, ніж раніше). Це робить його «найшвидшим серійним автомобілем, який Porsche колись пропонувала».
Тепер новий Taycan Turbo S отримує додаткові 140 кВт під час використання режиму контролю старту. Це збільшує потужність двигуна топової моделі до 700 кВт або 938 к.с. І ще Porsche пропонує кнопку «Обгін» (push-to-pass), натискання на яку забезпечує підвищення потужності до 70 кВт (94 к.с.) на 10 секунд.
В цей час Porsche не публікує жодних офіційних даних про запас ходу, хоча нещодавно компанія спільно з деякими ЗМІ провела випробування у Південній Каліфорнії, під час яких один прототип проїхав вражаючі 364 милі (587 км) на одній зарядці.
Що стосується дизайну, Taycan 2025 має нові фари й задні ліхтарі, а також нові передні крила. Усередині можна знайти нові накладки на пороги із полірованого алюмінію. Оздоблення салону пропонується із високоякісного матеріалу з мікрофібри під назвою Race-Tex.
Новий Taycan вже доступний для замовлення в Україні. Орієнтовна вартість у дилерській мережі Porsche починається від 3 798 480 грн. В Україні спорткар з’явиться навесні цього року.
Джерело: The Verge
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: