Новини Софт 04.06.2024 о 09:27 comment views icon

За прикладом YouTube. Meta запустила в Instagram рекламу, яку не можна пропустити

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Реклама — найбільше джерело прибутку Meta, тож компанія планує зробити її ще більш нав’язливою в Instagram. 

Згідно з дописами в соцмережах, користувачі Instagram почали помічати в застосунку новий тип реклами, який, подібно до YouTube, не можна пропустити одразу — доводиться переглядати кілька секунд ролика, перш ніж перейти до звичайного контенту.

В дописі на Reddit користувачі уточнили, що якщо клацнути на піктограму інформації поряд з рекламою, з’явиться повідомлення:

«Ви бачите рекламну паузу. Це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути оголошення, перш ніж продовжити перегляд».

У коментарі TechCrunch представник Meta зазначив, що компанія регулярно «тестує формати, які можуть принести користь рекламодавцям», і «надасть оновлення», якщо ці тести призведуть до «будь-яких офіційних змін продукту». 

Онлайн-курс "Кібербезпека вебзастосунків" від robot_dreams.
Пройдіть всі етапи тестування застосунків та відточіть навички на воркшопах з реальними прикладами проведення атак.Лектор — експерт з 10-річним досвідом у інформаційній безпеці.
Про курс
За прикладом YouTube. Meta запустила в Instagram рекламу, яку не можна пропустити
Приклад нових «рекламних пауз» в Instagram

Але в Meta не уточнили, чи проводять тести по всьому світу, і чи стосуються вони окремо Reels та Stories.

Нагадаємо, що раніше в Європі Meta запропонувала платну підписку, яка дозволить за гроші позбавитися від великої кількості реклами на її платформах.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: