І де ж мій київстар ?…

До доброго звикається швидко і це факт. З перших днів коли система “Мій київстар” розпочала свою роботу. я став її користувачем. Дійсно набагато зручніше мишкою потицяти лінки на сайті, а ніж користуватися голосовою системою, в якій в багатьох випадках приходиться тратити купу часу для пошуку потрібного пункту. А якщо додати до цього “глюки” у найвідповідніший момент (коли прослухуєш саме той пункт який тобі потрібен).

Інша справа — інтернет. Тут все знайоме, тут все своє… Але от цікавий момент. В системі зручно переглядати статистику свого користування мобільним зв’язком. Нажаль, інформація за минулий місяць стає доступною аж з 10 числа наступного (якщо заплатити 5 грн. то можна і за поточний місяць глянути, але як правило це не потрібно). Ставала до цього часу. Так от 12 січня (вже досит пізно вечором) захотілося мені статистику переглянути, а нема… Дзвоню в голосовий “саппорт” на 3911, пояснюю. Дівчинка щось перевіряє і повідомлює мені, що вони вже працюють і завтра вже все буде. Також просить мене повідомити їй моє місце знаходження, я їй все розказую і що я тут і що провайдер у мене з іншої області (тобто “айпішнік” у мене трошки інший). Всіма силами хочу допомогти. Через 4 дні знову входжу в систему і знову все інформація на місці, тобто “відсутність всієї інформації на місці” (с). Телефоную знову, знову дівчинка (ім’я інше), знову перевіряє, знову питає про моє місце знаходження, знову “спеціалісти працюють і через годину буде”. Підключаюся через 18 годин — “відсутність всієї інформації на місці” (с). Більше телефонувати не хочу. Є припущення, що у них там проблеми з 2010 роком, нажаль у рокові змінилося 2 цифри, а не одна…