
Аналітики підрахували, що третина геймерів взагалі не бере жодної нової гри протягом року. А 63% гравців у США купують максимум дві гри на рік.
Свіже дослідження Circana показало, що якщо ви оновлюєте свою бібліотеку хоча б кілька разів на рік — ви вже в меншості. Старший директор Circana Мет Піскателла у своєму блозі на Bluesky опублікував дані, які увійшли до квартального звіту компанії “Майбутнє ігор” за третій квартал 2025 року.
Згідно зі звітом, лише 4% американських геймерів купують більше однієї гри на місяць. Ще 10% беруть одну гру щомісяця, а 22% — раз на три місяці. Решта ж або грають у старі проєкти, або зовсім обходяться без покупок, віддаючи перевагу free-to-play. Або, як припускаємо, активно користуються хмарними сервісами або підписками на кшталт Game Pass.

Вже багато років існує припущення, що велика частка ринку зосереджена навколо кількох великих франшиз — на кшталт Call of Duty чи Madden. Ці ігри стабільно очолюють американські чарти продажів. Але з появою PUBG, Fortnite або Call of Duty: Warzone, які не потребують покупки, ще більше гравців перестали витрачати на нові ігри. Безплатний доступ змінив звички багатьох — тепер платити необов’язково.
Попри загальне падіння витрат серед молоді, ринок у 2025 році залишається стабільним. Цьому допоміг гучний запуск Switch 2, який оживив продажі та інтерес до консолей. А нещодавнє дослідження показало, що користувачі Xbox завдяки Game Pass зазвичай пробують більше нових ігор, ніж власники PlayStation чи ПК. Але. Хоча після того, як Microsoft підняла вартість Game Pass Ultimate на 50%, багато геймерів почали масово відписуватися від сервісу.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: