
Baldur’s Gate 3 отримав великий Патч 8, який стане фінальним ігровим (не враховуючи фікси багів).
Це оновлення довго тестували у закритому режимі, але тепер воно доступне для всіх. Larian оголосила про його підготовку ще у листопаді 2024 року, і тепер воно нарешті вийшло — з новими функціями, балансом і кількома важливими змінами.
«Якщо не брати до уваги виправлення незначних помилок, патч 8 стане фінальним ігровим патчем, який представить новий контент. Це означає, що ми не будемо додавати новий сюжетний контент або значні зміни в сюжетні лінії, персонажів Origin або компаньйонів», — кажуть розробники.
Патч приносить повноцінний кросплей, підтримку колекційних карток Steam, фоторежим, нові підкласи для всіх класів, а ще серйозні покращення для моддерів. Загалом оновлення торкнулося ключових систем гри.
Нові класи і підкласи
Кожен клас у грі отримав по новому підкласу: з новими анімаціями, здібностями, ефектами й навіть озвучкою. Наприклад, у Паладина Клятви Корон з’явився Лицар Порушник Клятви — з унікальним озвученням і здібностями. Також серед новинок:
- Шлях гігантського варвара (Path of the Giant Barbarian)
- Коледж гламурного барда (College of Glamour Bard)
- Священнослужитель домену смерті (Death Domain Cleric)
- Коло зірок для друїда (Circle of Stars Druid)
- Таємний лучник для бійця (Arcane Archer Fighter)
- Шлях п’яного майстра для монаха (Way of the Drunken Master Monk)
- Клятва Корони для паладина (Oath of the Crown Paladin)
- Хранитель рою у рейнджера (Swarmkeeper Ranger)
- Розбійник-авантюрист (Swashbuckler Rogue)
- Тіньовий магічний чаклун (Shadow Magic Sorcerer)
- Шестигранний чаклун (Hexblade Warlock)
- Майстер співу леза: без уточнення підкласу, але з новими фішками (Bladesinging Wizard)
Вибір підкласу залежить від рівня: наприклад, Паладини чи Чаклуни можуть обрати його вже на першому рівні. Але так не зі всіма персонажами: Варвари чи Монахи — лише з третього.
Кросплей і підтримка модів
Разом із патчем оновили і Baldur’s Gate 3 Toolkit — офіційний набір інструментів для створення модів. Автори можуть вносити зміни частково (partial level editing): додавати об’єкти, змінювати властивості речей, створювати кастомних NPC тощо. Хоча інструменти мають обмеження, наприклад, змінювати геометрію світу чи будівлі офіційно не можна.
А разом з тим тепер є повноцінна підтримка кросплею та синхронізація прогресу між платформами. Через Larian Network гравці можуть створювати спільні лобі, навіть якщо грають на різних пристроях. Моди теж працюють у кросплеї, але є нюанс: у всіх у лобі має бути однакова версія модів. Інакше приєднатися до гри не вийде — система перевірить сумісність і попросить встановити, видалити або оновити потрібні модифікації.
На ПК для зручності додали тег «Доступно на консолі та Mac» — з ним легше знайти моди, які працюють не тільки на Windows. Варто пам’ятати, що на консолях є ліміт у 100 модів, і сторонні моди там не підтримуються.
Щоб створити кросплей-лобі треба:
- Приєднатися до гри: Головне меню → «Мультиплеєр» → вкладка «Перехресна гра» → вибір лобі.
- Створити гру: Мультиплеєр → «Перехресна гра» → «Створити» → налаштувати параметри → «Запустити».
Новий фоторежим і Steam-картки
Фоторежим — ще одна фішка патчу, яка вмикається кнопкою F9 на ПК або одночасним натисканням обох аналогів на консолі. Функція працює майже всюди, крім діалогів і кат-сцен. Фоторежим дозволяє налаштувати камеру, змінити пози персонажів, накласти фільтри, додати рамки або наклейки (їх понад 300). Ба більше — можна додавати власні наліпки через BG3 Toolkit.
Щоб користувачі не надто плуталися, Larian Studios випустила відео з порадами до фоторежиму:
Крім того, Baldur’s Gate 3 тепер підтримує Steam-картки. Зараз гравці можуть збирати їх, створювати значки, відкривати нові фони та емодзі для свого профілю. До того ж гру можна купити зі знижкою 20% до 21 квітня.
Фінальний патч має інші оновлення, але вони здебільшого стосуються виправлення помилок. Ознайомитися з повним переліком можна за посиланням. Не дивно, що Larian Studios вирішила зробити 8-й патч фінальним, оскільки їй потрібен час на два нові рольові проєкти поза всесвітом Dungeons & Dragons. Larian не планує зупинятися лише на Baldur’s Gate 3, завдяки якому дохід студії зріс майже у 20 разів.
Геймдиректор Baldur’s Gate 3 порадив увімкнути «уяву» тим, хто вважає синглові ігри «мертвими»
Джерело: Baldur’s Gate 3
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: