
Xiaomi продовжує активно розвивати свій автомобільний напрямок. Після успіху моделей SU7 і YU7 компанія вивела на дорожні випробування свій третій автомобіль — великий кросовер під кодовою назвою Xiaomi YU9. Схоже, це буде найбільша модель бренду, і її тестування проходить у надскладних умовах китайських гір.
Голова Xiaomi Лей Цзюнь поділився у соцмережах фотографіями з високогірного масиву Тянь-Шань, де на тлі засніжених вершин можна побачити замаскований прототип YU9 у повному розмірі. За словами Цзюня, тестова команда вже дісталася давньої гірської дороги Панлун, що тягнеться на 30 км і має понад 600 різких поворотів на висоті понад 3500 метрів. Це місце відоме серед китайських автомобілістів як одне з найскладніших випробувань для техніки.
Тестування триває також біля підніжжя гір Куньлунь на Памірському плато, де середня висота перевищує 4000 метрів. Близько 20 інженерів Xiaomi перевіряють витривалість YU9, швидкість заряджання та стійкість до ультрафіолету у жорстких умовах гірського клімату. Крім того, команда побувала на озері Каракуль, розташованому на висоті близько 3600 метрів, біля підніжжя гори Музтаг-Ата (7500 м).
За попередніми даними, Xiaomi YU9 матиме довжину понад 5,2 метра і висоту близько 1,8 метра, що ставить його у категорію великих кросоверів класу D. За розмірами він перевищує SU7 і YU7, тож імовірно стане флагманом лінійки. Попередні шпигунські фото натякали, що модель матиме гібридну силову установку із системою розширення запасу ходу (EREV). Така конфігурація поєднує електродвигуни з невеликим ДВЗ, який працює як генератор.
Згідно з витоками, версія YU9 EREV отримає акумулятор місткістю 80 кВт·год і зможе проїжджати понад 400 км лише на електротязі. Загальний запас ходу поки не розкривається, але очікується, що він перевищить позначку у 1000 км.










Інтер’єр поки залишається загадкою, але кілька фото вказують, що YU9 може отримати іншу архітектуру салону, відмінну від дизайну SU7 з двома екранами. Водночас знімки деяких прототипів свідчать, що авто тестується як із LiDAR, так і без нього, що натякає на декілька конфігурацій системи автономного водіння. Це логічно — Xiaomi активно просуває власний набір ADAS-рішень, імовірно на базі фірмової системи Pilot.
За даними Deutsche Bank, Xiaomi Auto готує великий гібридний SUV класу D до випуску в 2026 році, що повністю збігається з характеристиками YU9. Офіційної дати презентації поки немає, але враховуючи, що випробування тривають уже з літа 2024-го, публічний дебют може відбутися вже на початку 2026 року.
Активність у Сіньцзяні також підтверджує, що проект досяг фінальної стадії. На місці тестів були помічені кілька ключових фігур Xiaomi Auto — старший автомобільний радник Ху Чженнань, віцепрезидент Чжан Цзяньхуей і керівник підрозділу автомобільних продуктів Ю Кай. Це означає, що перевірка йде в розширеному форматі — як це було перед виходом SU7 і YU7.
Поки компанія не підтвердила офіційну назву, характеристики та дату виходу YU9.
Джерело: arenaev, carnewschina
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: